معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خبر داد:

بررسی بیش از ۹۶ پرونده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری اردبیل

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۶:۵۸:۰۷
کد خبر: ۳۱۳۶۲۹
بررسی بیش از ۹۶ پرونده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری اردبیل
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: بیش از 96 پرونده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذار اتاق بازرگانی با بیان اینکه این کمیته از سرمایه گذاران واقعی حمایت و پشتیبانی می‌کند، گفت: این حمایت در تمام مراحل سرمایه گذاری اعم از اخذ مجوز، اخذ امتیازات و وام، تسهیل در حمایت‌های دولتی و ادارات مختلف کمک حال سرمایه گذاران واقعی است.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه گذاری با مشکل مواجه شود، این کمیته با نظر مساعد و باتصویب مصوباتی از وی حمایت می‌کند، افزود: دستگاه قضایی که مسئولیت این کمیته را بر عهده دارد، از هر حیث از سرمایه‌گذاری اعم از داخلی و خارجی حمایت و پشتیبانی می کند.

خدادادی با بیان اینکه حمایت دستگاه قضایی در مدت فعالیت کمیته بسیار موثر و راهگشا بوده و یک ملجاء و پناهگاهی مطمئن برای سرمایه‌گذاران بوده است، تصریح کرد: همین رویه استمرار پیدا خواهد کرد.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل از بررسی بیش از 96 پرونده از سال گذشته تاکنون در این کمیته خبر داد و خاطرنشان کرد: تصمیمات لازم در حمایت از سرمایه گذار در این پرونده‌ها اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات کمیته به تناسب موضوع و مشکلات سرمایه گذاران بوده است، گفت: این موضوعات شامل اخذ مجوز، تاخیر در پرداخت بدهی به بانک، اقاله، استمهال، تنفس، تقسیط و ... بوده است.

خدادادی با بیان اینکه از زمانیکه کمیته فعال شده، توجیهات لازم نسبت به همه مسئولان اداری انجام شده است، افزود: عدم همکاری، مانع تراشی و سنگ اندازی‌هایی که قبلاً وجود داشت، رفع شده و تصمیمات بطور قطعی اجرا می شود.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل تاکید کرد:در صورت عدم اجرای مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضایی بصورت قاطع برخورد می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز