امام جمعه اردبیل:

فیلم "محمد رسول الله" صورت صحیحی از اسلام ارائه می کند/ شبکه های اجتماعی عفت جامعه را نشانه گرفته اند

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۹:۵۱
کد خبر: ۳۱۴۴۰۶
فیلم محمد رسول الله صورت صحیحی از اسلام ارائه می کند/ شبکه های اجتماعی عفت جامعه را نشانه گرفته اند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی صورت صحیحی از اسلام را به جهانیان ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه با تجلیل از فیلم محمد رسول الله (ص) افزود: تهیه و ساخت این فیلم در ترمیم چهره مخدوش شده اسلام توسط وهابیت و زدودن اسلام هراسی که غربیان درست کرده اند در شرایط کنونی ضروری بود و البته مخالفت علمای وهابی و مخالفت غربی ها با این فیلم طبیعی است.

وی همچنین با بیان توصیه بنگاه خبر پراکنی بی بی سی به جامعه زنان ایران جهت مقاومت در برابر حکم الهی حجاب و عفاف و القاء این مطلب که شاخص های فرهنگ ایرانی در دنیای امروز دیگر نیازی به پاسداری ندارد، در علت مخالفت غربی ها با حجاب یادآور شد: آنها می دانند که حجاب تابلوی دینداری و نشان حیات اجتماعی دین و به تعبیر غربی ها بیانیه سیاسی است.

عاملی گفت: در حال حاضر در شبکه های اجتماعی و هوایی بزرگترین ثروت فرهنگی ما که عفت است غارت و تاراج می شود و با رفتن حیاء، حریم شکسته شده و در اثر آن زنان جامعه امنیت خود را از دست می دهند.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: در این صورت نهاد خانواده متلاشی می شود، زن موجود دم دستی شده و ابدیت آن ویران می گردد، زن به موجود تقلیدی تنزل پیدا می کند، حمال لوازم آرایشی می شود، افراد جامعه به اشتهای کاذب مبتلی شده رقابت در فریبایی ایجاد خواهد شد.

وی برهم خوردن آداب سنتی وزین فرهنگ و به راه افتادن فجایعی مثل ازدواج سفید را از دیگر تاثیرات از بین رفتن حجاب و عفت زن دانست و بیان داشت: علاوه بر این فقر عاطفی جامعه را در بر می گیرد و بلاء و انتقام الهی برای جامعه و کسانی که کانون خانواده و عفت جامعه را بهم می ریزند، نازل می شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: هیچ اشتباهی در زندگی جوان مثل این اشتباه نیست که شریک زندگی خود را از کسانی انتخاب کند که حرمت آیات الهی را شکسته، به گناه آلوده شده و شخصیت خود را در چشم دیگران جستجو می کنند. اقتضاء چنین انتخابی بدون تردید نسلی تباه شده بر روی زمین خواهد بود.

وی با اشاره به قدسیتی که توسط گذشتگان این استان مثل مقدس اردبیلی برای این استان درست شده و در کشور، با همین قدسیت شناخته شده است، از جوانان خواست در حفظ این قدسیت تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز