استاندار اردبیل:

کارگروه تخصصی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در اردبیل تشکیل شود

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶:۰۷
کد خبر: ۳۲۱۷۷۱
استاندار اردبیل گفت:‌ برای مقابله با معضل طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان نظیر آسیب‌های فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای باید کارگروه علمی و تخصصی در استان طراحی و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در استان اردبیل از هر 6 ازدواج یک مورد به طلاق منجر می‌شود که این آمار در مقایسه با پنج سال گذشته افزایش و رشد زیادی داشته و نگرانی های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از طلاق‌ها در جامعه ریشه در فرهنگ‌های غلط دارد، افزود: باید برای از بین بردن و ریشه‌کنی برخی فرهنگ‌های غلط در بین خانواده‌ها و به ویژه در بحث ازدواج‌، کارهای فرهنگی مختلفی انجام شود که در این زمینه مسئولان فرهنگی و متولیان این حوزه نقش و رسالت عظیمی بر عهده دارند.

خدابخش با اشاره به راهکارهای کاهش ‌آسیب‌های اجتماعی و به ویژه طلاق بیان کرد: برای مقابله با معضل طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی همچون فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای باید کارگروه علمی و تخصصی در استان طراحی و راه‌اندازی شده و راهکارهای مقابله با این امر به صورت علمی و تخصصی بررسی شود.

استاندار اردبیل از احداث کمپ معتادان در استان خبر داد و گفت: این کمپ تا دهه فجر امسال در اردبیل تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد که راه‌اندازی آن می‌تواند در کاهش آمار اعتیاد در استان مفید و موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز