همزمان با هفته دفاع مقدس:

همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی سوم مهرماه در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰:۲۶
کد خبر: ۳۲۱۷۸۰
همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی سوم مهرماه در اردبیل برگزار می شود
دبیر ستاد اجرایی همایش بزرگ پیاده روی با خانواده اردبیل گفت: روز جمعه سوم مهرماه همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل اردبیل برگزار می‌شود.

نادر پیران در گفتگو با خبرنگار برنا در اردبیل، افزود: این همایش که با حضور خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم ساعت هفت و نیم صبح روز در مجتمع شورابیل اردبیل آغاز خواهد شد و شرکت‌کنندگان مسیر هفت کیلومتری شورابیل را پیاده‌وری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این همایش برای عموم خانواده‌ها آزاد است و تعرفه شرکت در این همایش را می‌توانند از اماکن مختلف تهیه کنند. گفت: این تعرفه‌ها که شرکت‌کنندگان باید آن را در وسط مسیر پیاده‌روی خود به داخل صندوق‌های تعبیه شده بیندازند در مجموعه‌های ورزشی تختی، رضازاده اردبیل، امکان ورزشی سطح شهر، سالن‌ها، مکان‌های پرتردد و میادین اصلی شهر توزیع می‌شود تا شاهد حضور باشکوه مردم در این همایش پیاده‌روی باشیم.

پیران حضور مسئولان کشوری به ویژه رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی را در این همایش بزرگ یادآور شد و گفت: قرار است از طریق شبکه سوم سیما این حرکت بزرگ ورزشی استان پوشش داده شده و به صورت مستقیم پخش شود.

وی افزود: در مجموع 300 جایزه از وسایل ورزشی گرفته تا لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه بین شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد تا شرکت‌کنندگان بتواند از این هدایا و جوایز بهره‌مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز