هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور:

شکست شهرداری اردبیل از نفت مسجد سلیمان در خانه

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۳:۲۶
کد خبر: ۳۲۱۹۶۴
شکست شهرداری اردبیل از نفت مسجد سلیمان در خانه
هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور، با شکست تیم شهرداری اردبیل در مقابل نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا  در اردبیل، در این دیدار که در ورزشگاه تختی و در حضور بیش از 2هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه 2 بر یک بازی را به نفت مسجد سلیمان واگذار و به رده نهم جدول سقوطکرد.

تیم شهرداری اردبیل همچون سه بازی اخیر خود در نیمه اول کم رمق و محتاط و بدون برنامه خاص بازی را شروع کرد و این امر منجر شد تا یاران فرصت طلب و دونده نفت مسجد سلیمان از موقعیتهای خود بهترین بهره را برده و صاحب دو گل شوند.

گلهای تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه 20 با ضربه محمد هادی یعقوبی و در دقیقه 29 توسط فرشید علی زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در نیمه دوم تیم شهردای اردبیل برای جبران نتیجه سراپا حمله شده و یاران نفت مسجد سلیمان با آرایشی دفاعی حفظ نتیجه و سه امتیاز بازی را در دستور کار خود قرار دادند.

حملات پی در پی بازیکنان شهرداری همراه با حمایت تماشاگران اردبیلی باعث شد تا بازیکنان تیم نفت در دقیقه 70 بر روی مهاجم شهرداری خطا کرده و داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

موسی شهبازی مهاجم خوب شهرداری اردبیل که در سه بازی قبلی حتی در لیست 18 نفره شهرداری نبود و در این بازی فرصت 15 دقیقه بازی داشت، پشت این ضربه قرار گرفت اما دروازه بان نفت مسجد سلیمان ضربه شهبازی را مهار کرد.

حملات تیم شهرداری و دفاع خوب مدافعان بویژه دروازه بان نفت مسجد سلیمان ادامه داشت و در حالی که در وقت های اضافی بازی همه منتتظر سوت داور مسابقه بودند موسی شهبازی با باز کردن دورازه تیم نفت مسجد سلیمان یکی از گل های این تیم را جبران کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه دو به یک به پایان رسید تا شهرداری به انتظار بازی های هفته های بعد خود بنشیند.

تیم شهرداری اردبیل در هفته هشتم این رقابتها روز دوشنبه 6 مهرماه، میهمان نساجی قائمشهر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز