سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

روزهای بد فوتبال به ما رو کرده است/ از هواداران عذرخواهی می کنم

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۶:۵۳
کد خبر: ۳۲۲۰۰۳
روزهای بد فوتبال به ما رو کرده است/ از هواداران عذرخواهی می کنم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل پس از باخت خانگی این تیم در مقابل نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: متاسفانه روزهای بد فوتبال به ما رو کرده اما نمیخواهم باختمان را توجیه کنم و بخاطر این شکست از هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، محمد ربیعی در نشست خبری افزود: عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر را به جان می خرم و برای آن از هوادارانمان عذرخواهی می کنم.

وی اظهار کرد: از هواداران و تماشاگران می خواهم  در روزهای سخت این تیم را پشتیبانی کنند، من عیارم را نشان داده ام، اما حالا روزهای بد فوتبال به ما رو کرده است، ولی اطمینان دارم که این روزها را با دلگرمی هواداران خود پشت سر خواهیم گذاشت و با قدرت به جایگاه خود دست خواهیم یافت.

وی نتایج هفته های اخیر این تیم را بدشانسی توام با اشتباهات یا تاثیرگذاری داوری دانست و متذکر شد: البته قصد توجیه شکست را ندارم ولی همه بازی ما را در مقابل داماش و فجر سپاسی دیدند، در بازی با ایرانجوان نیز شرایط غیرطبیعی آب و هوایی ما را اذیت کرد.

وی با بیان اینکه تماشاگران و منتقدان نیز حق دارند از نتایج اخیر این تیم انتقاد کنند در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص کندی بازیکنان در نیمه اول گفت: در نیمه اول آنچنان خوب نبودیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و تیم حریف را تحت فشار شدید قرار دادیم، در این نیمه می دانستیم که حریف به بازی دفاعی روی خواهد آورد و بازی مستقیم را در دستور کار قرار خواهد داد، روی این اصل با کشاندن بازی به عرض ها تلاش کردیم که دفاع چند لایه آنها را باز کنیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه بازیکنانم عالی هستند و من پشت آنها ایستاده ام، افزود: من از همه آنها و تلاشی که امروز داشتند ممنون هستم و از مجموعه تیمم حمایت می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز