فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

جوانان و نسل امروز انقلاب شهدا را الگوی خود قرار دهند

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۴:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۱۰۴
جوانان و نسل امروز انقلاب شهدا را الگوی خود قرار دهند
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: جوانان و نسل امروز انقلاب مسیرفکری شهدا را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، جلیل بابازاده در آیین افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر تصریح کرد: با وجود ترفند دشمنان جوانان غیور کشور از مسیر ولایت عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی آسایش امروز را مرهون خون شهدا دانست و تاکید کرد: زمانی افرادی به فکر انتخاب جایگزین برای بسیج بودند اما موفق نشدند، چرا که جوانان از مسیری که امام راحل و ولایت ترسیم کرده است عقب نشینی نکردند.

وی اظهار کرد: امروز اگر در کشور با امنیت و آسایش زندگی می کنیم مرهون رشادت شهدایی است که جان فشانی کردند و حتی شده با دست خالی جنگیدند و اجازه ندادند به ذره ای از خاک کشور تجاوز شود.

وی گفت: شهدا در زمان دفاع مقدس از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور را پاسداری کردند تا مرزهای کشور حفاظت شود.

بابازاده با تاکید به ضرورت تداوم مسیر ارزشمند شهدا، متذکر شد: امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و همزبانی و وحدت در کشورهای اسلامی نیاز داریم.

وی تاکید دارد که این همدلی می تواند در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان که به مراتب خطرناک تر است ایستاده و اجازه تعدی به آن ها را ندهد.

به گفته فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ملت ایران همواره به ارزش های دینی و انقلابی خود پایبند بوده و انتظار می رود نسل جوان با هوشیاری نسبت به مقابله با هجمه های دشمنان آمادگی داشته باشند.

وی برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر را با هدف آشنایی عموم مردم با گوشه ای از یادگارهای دفاع مقدس دانست و متذکر شد: این نمایشگاه به ویژه می تواند زمینه ساز آشنایی جوانان با رشادت های رزمندگان باشد.

نمایشگاه عملیات خیبر در سه بخش فرهنگی، رزمی و ماکت عملیات خیبر تا دهم مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در محل موزه دفاع مقدس برای بازدید عموم دایر است.

نظر شما