استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری استان :

احساس مسوولیت فرماندهان دفاع مقدس باید در مدیران امروز تجلی یابد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۴:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۲۵۱
احساس مسوولیت فرماندهان دفاع مقدس باید در مدیران امروز تجلی یابد
استاندار اردبیل گفت: مدیران، امروز باید برای ایجاد اشتغال، احساس مسوولیت رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس را در خود به وجود بیاورند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجیدخدابخش در جلسه شورای اداری استان در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس، افزود: با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مدیران امروز باید برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم، احساس مسوولیت دوران دفاع مقدس را در خود بارور کنند و برای تحقق این امر مقدس روز و شب و تعطیل و غیر تعطیل نشناسند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هنوز در کشور ما باقیست، اظهار کرد: امروز جبهه های ما از رزم به جبهه اقتصادی تغییر شکل داده و باید همچنان با روحیه فداکارانه در جهت فتح سنگرهای اقتصادی بکوشیم و در این راستا مدیران به عنوان فرماندهان این جبهه ها نقش اساسی و وظیفه خطیر بر عهده دارند.

استاندار اردبیل همچنین با بیان اینکه هر ملت به آرمان ها و قهرمان هایشان بالیده و به آن  افتخار می کنند، گفت : جای بسی خوشبختی است که آرمان مقدس ما اسلام، پیامبر اکرم و ائمه معصومین هستند و قهرمانان ما نیز شهدا و جانبازان هستند.

وی با اشاره به اینکه در روز محشر، جوابگوی شهدا و ایثارگران خواهیم بود، مسوولیت مدیران و کارگزاران را در قبال خون شهدا سنگین دانست.

رئیس شورای اداری استان اردبیل، دفاع مقدس را به لحاظ مظلومیت و ایثار رزمندگان اسلام، تکرار واقعه کربلا توصیف کرد و ادامه داد: یادآوری صحنه های ایثار و فداکاری، مسوولیت ما را سنگین تر می کند.

خدابخش همچنین با اشاره به درخواست ساخت مجموعه تلویزیونی از شیخ صفی تا شاه اسماعیل صفوی و اختصاص وقت ملاقات دیدار مردم اردبیل با رهبر معظم انقلاب، توسط ناصر دستاری، جانباز قطع نخاع در دیدار اخیر جانبازان با معظم له، ضمن قدردانی از این یادگار دفاع مقدس، از تهیه و تدوین فیلمنامه از شیخ صفی تا شاه اسماعیل صفوی خبر داد.

خدابخش گفت:برای ساخت مجموعه تلویزیونی مذکور، 150 میلیارد ریال اعتبار لازم است و با ساخت آن، تاریخ روشن و مهم اردبیل معرفی خواهد شد.

نظر شما