مدیرعامل شرکت گاز استان در بازدید هیئت مدیره از پروژه های گازرسانی

برخورداری ۴۴ هزار مشترک مشگین شهری از نعمت گازطبیعی

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۵:۵۱
کد خبر: ۳۲۴۳۵۶
برخورداری ۴۴ هزار مشترک مشگین شهری از نعمت گازطبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هم اینک بالغ بر 44 هزار مشترک شهری و روستایی در شهرستان مشگین شهر از نعمت گازطبیعی برخوردار می باشند

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، فیروز خدایی در جریان بازدید هیئت مدیره این شرکت از پروژه های گازرسانی استان، افزود: از مجموع 273 روستای مشگین شهر 81 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و عملیات گازرسانی به 46 روستای دیگر نیز در دست اجرا می باشد.

وی در ادامه به آمار گازرسانی شهرستان سرعین نیز اشاره ای کرد و افزود؛ در حال حاضر قریب بر 9400 خانوار شهری و روستایی شهرستان سرعین جزء مشترکین گازطبیعی بوده و از مجموع 27 روستای این ناحیه 23 روستا از این نعمت الهی بهره مند میباشند.

در این بازدید مهندس هادی رئیس هیئت مدیره، مهندس اسدی عضو اصلی هیئت مدیره به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن بازدید از پروژه های مذکور از نزدیک در جریان کم و کیف گازرسانی به مناطق یاد شده قرار گرفتند.

همچنین رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان اردبیل در این بازدید اظهارداشت: با عنایت به پیمان سپاری گسترده ای که به واسطه اجرایی شدن این بند در سطح استان انجام شده است سعی میکنیم طی بازدیدهای دوره ای بر کیفیت اجرای بند یاد شده نظارت کاملی داشته باشیم.

در پایان این بازدید و طی جلسه ای که در شهرستان مشگین شهر برگزار شد رئیس گاز این ناحیه به ارائه عملکرد حوزه تحت مدیریت خویش پرداخت و در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان اردبیل ضمن تقدیر از مجموع کارکنان بر تکریم ارباب رجوع، نگهداری بهینه تاسیسات و وصول مطالبات معوقه تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز