استاندار اردبیل در آیین صبحگاه نیروی انتظامی استان:

عملکرد نیروی انتظامی باعث ارتقای امنیت عمومی استان شده است

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۲۵۴۸۶
عملکرد نیروی انتظامی باعث ارتقای امنیت عمومی استان شده است
استاندار اردبیل گفت:عملکرد نیروی انتظامی در حوزه های مختلف باعث ارتقای امنیت عمومی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در آیین صبحگاه نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمان هایی است که برای مقابله با حجم گسترده تخلفات و بزهکاری ها ماموریت های مختلفی داشته و نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت مردم ایفا کرده است.

وی گفت: در کنار فعالیت های مثبت تمامی نخبگان، مخترعان و عالمان اجتماعی، افرادی نیز هستند که در فعالیت های منفی قاچاق تسلیحات، قاچاق مواد مخدر، توزیع ابزارهای منافی عفت و قاچاق کالا و انسان مشارکت دارند و نیروی انتظامی برای مبارزه با این گونه فعالیت های مخل جامعه وظایف مهم و پیچیده ای دارد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: امروزه سرقت ها با روش های پیشرفته و به روز انجام می شود و نیروی انتظامی هر لحظه باید خود را برای مقابله با این روش ها آماده سازد.

وی توجه به ارتقای علمی و آموزشی در نیروی انتظامی را مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی در هر جامعه ای پیشرو اجرای امنیت عمومی است؛ به طوری که نبود نظم و لیاقت در نیروهای انتظامی و امنیتی کشور عربستان در هفته های اخیر باعث از دنیا رفتن هزاران انسان بی گناه شد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در جامعه ما مورد اطمینان مردم بوده و در سال گذشته نیروی انتظامی بر اساس نظر سنجی از مردم جزو مورد اعتمادترین دستگاه اجرایی شناخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز