رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

جشنواره عکس بسیج ۱۵ مهر ماه به میزبانی نیر برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۳۲۶۲۵۹
جشنواره عکس بسیج ۱۵ مهر ماه به میزبانی نیر برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: جشنواره عکس بسیج به میزبانی شهرستان نیر در 15 مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، عظیم دشتی افزود: سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج با اهداف حمایت از هنرمندان متعهد رشته عکاسی و ایجاد بستر مناسب برای خلق آثار فاخر ارزشی و با هدف استعدادیابی هنرمندان جوان بسیجی، معرفی ارزش‌ها، آرمان‌ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقاء انسجام و ارتباط سازنده میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی اظهارکرد: جشنواره با دو موضوع فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی، اسلامی برگزار شد که از مجموع 476 آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد 279 اثر به بخش زندگی ایرانی - اسلامی و 199 اثر به بخش فعالیت‌های بسیج و بسیجیان اختصاص داشت.

دشتی بیان کرد: براساس رأی هیئت داوران تعداد 6 اثر به عنوان آثار برگزیده و تعداد 26 اثر برای نمایشگاه جشنواره انتخاب شدند.

رئیس ستاد سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: به تمامی عکاسانی که آثارشان به بخش نمایشگاه راه یافته است مبلغ یکصد هزار تومان به همراه لوح سپاس تقدیم خواهد شد و از صاحبان آثار برگزیده به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

دشتی با قدردانی از ولی ارجمند عکاس پیشکسوت استان، رضا خامسی مدرس دانشگاه و محمود بدرفر داور ویژه کشوری که داوری هر دو بخش جشنواره را برعهده داشتند، گفت: با عنایت به اینکه ثبت‌نام در جشنواره از طریق سامانه طرفه هنر انجمن عکس بسیج هنرمندان مرکز انجام شده بود فایل آثار به صورت کدگذاری شده در اختیار سازمان بسیج هنرمندان استان و داوران قرار گرفت و در یک فضای کاملاً منصفانه و عادلانه داوری انجام گرفت.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره بنا به درخواست مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیر از ساعت 16 روز چهارشنبه مورخه 15 مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری الغدیر نیر برگزار خواهد شد.

نظر شما