سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

حمایت شورا و شهرداری از باشگاه امسال قابل توجه است

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۲۷۴۷۸
حمایت شورا و شهرداری از باشگاه امسال قابل توجه است
سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به توجه و حمایت ویژه شورا و مجموعه شهرداری از این تیم تاکید کرد که این حمایت ها امسال قابل توجه و چشمگیر بود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، تعارف اسداللهی در جلسه بررسی وضعیت تیم شهرداری اردبیل افزود: در مقایسه با سال های قبل حمایت اعضا شورا و شهردار اردبیل امسال بی نظیر بوده و مجموعه باشگاه تمام مالی و معنوی لازم را در اختیار تیم قرار داده اند.

وی با بیان اینکه البته تمام باشگاه ها مشکلاتی بویژه در بحث مسایل مالی دارند که این تیم نیز در برخی مواقع گرفتار آن بوده است، تصریح کرد: با این وجود و با توجه و تلاش های شورا، شهردار و باشگاه این موضوع برطرف و حل شده است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل در عین حال نتایج این تیم را غیرقابل پیش بینی و انتظار دانست و بیان داشت: نتایجی که انتظار داشتیم تاکنون به دلایل نامشخص حاصل نشده و براساس سیاست های باشگاه و هدف گذاری اول فصل نبوده است.

وی با بیان اینکه مشکلات در حال بررسی است تا علت ناکامی تیم در هفته های اخیر مشخص شود، تاکید کرد که تلاش می شود با مشخص شدن دلایل کسب نتایج ضعیف شرایط تیم به وضعیت قبلی بازگردد.

اسداللهی در خصوص آینده کاری این تیم متذکر شد: نگاه ما با توجه به اینکه در بدنه تیم هستیم کاملا امیدوارانه است، چراکه به جد تلاش می شود با کمک همه عوامل بویژه کادر فنی و بازیکنان شرایط تیم به وضعیت آرمانی برسد.

وی نتایج کسب شده را در خور و شان تیم شهرداری ندانست و عنوان کرد: براین اساس تلاش می کنیم با کسب نتایج خوب در بازی های آینده رضایت هواداران خود را که از ابتدای فصل با ما همراه هستند، تامین کرده و شادی را به آنها تقدیم کنیم.

سرپرست تیم شهرداری اردبیل همچنین با تقدیر از تلاش ها، توجه و حمایت های قابل تحسین اعضا شورای شهر، شهردار اردبیل، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و مدیر باشگاه ابراز امیدواری کرد که این حمایت ها در آینده نیز که بسیار برای تیم حساس خواهد بود، همچنان ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز