معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش اردبیل خبر داد:

توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های اردبیل

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۲۸۵۰۶
توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های اردبیل
معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، علیرضا گلشن در گردهمایی مشترک معاونت آموزش متوسطه و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این معاونت در راستای توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های تربیت بدنی سطح استان آمادگی کامل دارد.

وی افزود: به منظور برنامه‌ریزی مناسب از لحاظ بکارگیری نیروی انسانی متخصص در سال تحصیلی آینده در هنرستان‌های تربیت بدنی، دبیران مورد نیاز توسط مدیران هنرستان‌ها معرفی و سپس با ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی از سوی عوامل معاونت تربیت بدنی و سلامت در مورد تخصیص این دبیران به هنرستان‌ها اقدامات لازم معمول شود.

در این گردهمایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: باید فعالیت‌های ورزشی در هنرستان‌های اردبیل افزایش یابد تا این امر زمینه‌ساز معرفی و شناسایی دانش‌آموزان توانمند و مستعد در رشته‌های مختلف شود.

شهداد عبداللهی با تاکید بر فعالسازی بیش از پیش شورای دبیران در هنرستان‌های استان بیان کرد:‌ فعالیت در این حوزه سبب پویایی نظام تعلیم و تربیت در هنرستان‌ها می‌شود چرا که به پیشنهادات و تصمیمات سازنده در این حوزه می‌توانیم به نحو موثری عمل کنیم.

وی تصریح کرد: برای استفاده بهینه از اماکن ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش باید تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش متوسطه و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان انعقاد شده و در این زمینه همکاری‌های دوجانبه افزایش یابد.

وی افزود: بدون شک برگزاری مسابقات ورزشی بین هنرستان‌ها زمینه‌ساز معرفی و شناسایی دانش‌آموزان توانمند و مستعد در رشته‌های مختلف می‌شود که انتظار می‌رود این گونه مسابقات بین هنرستان‌ها افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز