شهرداری اردبیل ۱- ۱ ماشین سازی تبریز

یک امتیاز از تبریز نتیجه شوک به شهرداری

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۱:۱۳
کد خبر: ۳۲۹۰۶۲
یک امتیاز از تبریز نتیجه شوک به شهرداری
دیدار فوتبال بین تیم های شهرداری اردبیل و ماشین سازی تبریز ازهفته دهم لیگ دسته یک باشگاه های کشور با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل در این بازی که در ورزشگاه باغشمال تبریز و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر برگزار شد، تیم ماشین سازی در دقیقه 65 توسط فرزاد محمدی دروازه شهرداری اردبیل را گشود اما در دقیقه 86 علی سیدسلیمانی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و با ضربه ای زیبا و از فاصله ای 40 متری دروازه ماشین سازان تبریز را فتح کرد.

درحالی که بازی در ثانیه های اولیه وقت تلف شده نیمه دوم در جریان بود به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان تیم شهرداری و هنگام انتقال وی به بیرون از زمین درگیری شدید فیزیکی بین عوامل اجرایی بازی و نیمکت نشینان شهرداری اردبیل به وجود آمد که در ادامه بازیکنان دو تیم نیز به آن پیوستند و نتیجه این درگیری و سنگ پراکنی تماشاگران تبریزی زخمی شدن رنجبر، پزشک تیم شهرداری اردبیل از ناحیه سر بود، البته پس از حدود 8 دقیقه وقفه در این بازی و آرام شدن جو ورزشگاه داوری دستور به ادامه این دیدار جنجالی و پرحاشیه داد.

داوری این دیدار به عهده حمید حاج ملک با کمک های جهانبخش آرمان و قاسم بهاری بود که در طول بازی به سجاد سیفی، ایمان رئیسی نسب و افشین دانشان از ماشین سازی تبریز و پیمان رنجبر از شهرداری اردبیل کارت زرد نشان داد.

همچنین قاضی این دیدار در دقیقه 63 روی خطای پیمان رنجبر مهاجم تیم شهرداری بر روی دروازه بان ماشین سازی با نشان دادن کارت زرد دوم و متعاقب آن کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد که این تصمیم به شدت از سوی بازیکنان و نیمکت نشینان تیم میهمان مورد اعتراض قرار گرفت.

پس از وقفه چند دقیقه ای در این صحنه، داور بازی با مشورت کمک داور دوم تصمیم خود مبنی بر اخراج بازیکن شهرداری اردبیل را پس گرفت.

شهرداری اردبیل هم اکنون با کسب 9 امتیاز از 10 بازی در رده 15 جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و در هفته یازدهم این رقابتها روز دوشنبه 27 مهرماه راس ساعت 15 در ورزشگاه تختی اردبیل میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

نظر شما