رییس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان اردبیل :

۹ هزار ورزشکار زن در استان اردبیل ساماندهی شدند

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۷:۳۷
کد خبر: ۳۲۹۸۸۴
۹ هزار ورزشکار زن در استان اردبیل ساماندهی شدند
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در شش ماهه نخست سال نزدیک به ۹ هزار ورزشکار زن در استان ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مژگان سلطانی از آمایش ورزش بانوان استان و برنامه ریزی جهت توسعه آن در ۱۲ رشته ورزشی خبر داد و افزود: از جمله این رشته های ورزشی می توان به تکواندو، کاراته، شمشیر بازی، گلف و دو میدانی اشاره کرد.

وی به دعوت از ۱۲ ورزشکار زن به تیم های ملی اشاره کرد و متذکر شد: از جمله مدال های شاخص کسب شده در سال جاری مدال طلا و نقره مسابقات جهانی کارگران  پرتاب دیسک توسط خانم کاردان، یک طلا، دو نقره و یک برنز توسط خانم عبدی فرد در مسابقات آسیایی ناشنوایان و یک برنز توسط خانم منصوری در مسابقات آسیایی ناشنوایان است.

سلطانی اظهار کرد: وضعیت ورزش بانوان استان رو به رشد بوده و به منظور شکوفایی پتانسیل های ورزشی برنامه های متعددی تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی با بیان اینکه ۱۱۰ برنامه در سطح استان اجرا می شود، اضافه کرد: از جمله شاخص ترین آن ها برگزاری مسابقات تکواندو دختران نوجوان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ماه سال جاری در سالن رضا زاده خواهد بود.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان با تاکید به اینکه در سال جاری در برنامه شهرستان ها صرفا نظارت و نه اعمال نظر صورت گرفته است، افزود: تلاش کردیم با این سیاست سهم شهرستان ها را در برنامه های هفته تربیت بدنی امسال پررنگ تر سازیم.

نظر شما