مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان اردبیل:

مشکل زیست محیطی اردبیل نبود مسئولیت پذیری در واحدهای صنعتی است

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۸:۱۶
کد خبر: ۳۳۰۳۷۴
مشکل زیست محیطی اردبیل نبود مسئولیت پذیری در واحدهای صنعتی است
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان اردبیل گفت: از جمله مشکلات زیست محیطی بخش صنعت استان سطح پایین آگاهی و مسئولیت پذیری واحدهای تولیدی و صنعتی است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل،، سید رضا موسوی افزود: علاوه بر این در اغلب مواقع دغدغه های زیست محیطی در اولویت آخر واحد تولیدی است که موجب می شود بسیاری از مشکلات تشدید شود.

وی اظهار کرد: از جمله مهمترین بخش هایی که در آلودگی محیط زیست دخیل هستند بخش صنعت است که هر چند استان اردبیل استان صنعتی نیست اما برخی واحدهای موجود موجب آلودگی محیط زیست شده اند.

وی گفت: با هدف ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست صنایع سبز استان معرفی می‌شوند.

موسوی تصریح کرد: درحال حاضر مشکلات زیست محیطی به شکلی است که حفاظت و صیانت از آن از عهده یک دستگاه اجرایی بر نمی آید.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی و انتقال تجارب مدیران واحدها، یک واحد صنایع سبز استان در قالب یک طرح ملی معرفی می کنیم.

وی با اشاره به انتشار فراخوان ثبت نام این گروه از صنایع در سایت سازمان محیط زیست تصریح کرد: معرفی صنایع سبز با هدف الگو سازی و معرفی واحدهایی است که در راستای حفاظت از محیط زیست خدماتی را انجام داده اند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان  سه عامل آلاینده صنعتی را هوا، پسماند و فاضلاب برشمرد و تاکید کرد: واحدهای صنعتی علاقه مند می توانند تا ۲۰ آبان ماه سال جاری برای ثبت نام به سایت سازمان محیط زیست مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز