معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان:

دستورالعمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی ابلاغ شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۸:۵۰
کد خبر: ۳۳۱۰۱۶
دستورالعمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی ابلاغ شد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی به متقاضیان دارای مجوز تاسیسات گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، قادر تقی زاده گفت: با توجه به توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت گردشگری و استقبال گسترده فراهم آورندگان و استفاده کنندگان خدمات مسافرتی و گردشگری از این فناوری برای تهیه و ارائه اجزای بسته سفر ، دستورالعمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی از سوی سازمان مرکزی تهیه و به تمام تاسیسات گردشگری تهیه و ابلاغ شد.

او گفت: این دستورالعمل به استناد ماده 30 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی ، سیاحتی ، جهانگردی و زیارتی مصوب 27 خرداد ماه 1380 ، ماده 25 آیین نامه ایجاد ، اصلاح ، تکمیل ، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها مصوب 11 شهریور ماه سال جاری و دستورالعمل اعطای نماد اعتماد الکترونیکی و نظارت بر فعالیت کسب و کارهای اینترنتی مصوب 22 مرداد ماه 92 کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تهیه شده است.

او با بیان اینکه متقاضیان می توانند با معرفی سازمان مربوطه نسبت به دریافت نشان اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام کنند افزود: هر گونه فعالیت الکترونیکی موضوع این دستورالعمل بدون تایید سازمان ممنوع است.

او همچنین با اشاره به اینکه دارندگان نمادهای اعتماد الکترونیکی بیش از تصویب این دستورالعمل سه ماه فرصت دارند نسبت به تطبیق خود اقدام کنند بیان کرد: پس از انقضای مدت فوق نمادهای اعتبار صادره از درجه اعتبار ساقط می شود.

تقی زاده ایجاد سامانه ثبت نام ، ذخیره ، بازاریابی و فروش الکترونیکی خدمات موضوع این دستورالعمل در سطحی فراتر از فعالیت های تایید شده را مستلزم مجوزهای جداگانه از سازمان مربوطه دانست و گفت: دارنده مجوز موظف است یک ماه قبل از انقضای مجوز نسبت به ارائه درخواست تمدید اقدام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز