به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان:

موکب عزاداری جامعه ورزشی اردبیل برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۳۱۱۶۲
موکب عزاداری جامعه ورزشی اردبیل برگزار شد
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین و یاران باوفایش موکب عزاداری جامعه ورزشی اردبیل به راه افتاد و ورزشکاران عشق و ارادت خود را به ساحت سیدالشهدا (ع) و 72 تن از یارانش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این مراسم معنوی که در مجموعه ورزشی دوهزار نفری تختی (شهید آسمانی) اردبیل برگزار شد، پیر موذن نماینده مردم اردبیل ،نیر،نمین،سرعین در مجلس شورای اسلامی ،زنجانی فرماندار، لطف اللهیان شهردار اردبیل ،بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان ،ورزشکاران، مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان با شور و حال خاص در حالی که بر سر و سینه می‌زدند و در ماتم شهدای کربلا ابراز احساسات می‌کردند عزاداری شکوهمندی را به راه انداخته و تبعیت از راه و آرمان‌های حسینی را مورد تاکید قرار دادند.

در این مراسم حجت الاسلام میرعباس زاده روحانی اردبیلی  در سخنانی با بیان اینکه امام حسین (ع) بزرگترین احیاکننده شریعت ناب نبوی و علوی بوده است، گفت: آن حضرت با قیام تاریخی خود به همه آزادیخواهان دنیا درس فراموش نشدنی، تسلیم نشدن در برابر بدخواهان را داد تا هرگز ذلیل و خوار مستکبران روزگار نشوند.

وی با قدردانی از همت و تلاش ورزشکاران در تبعیت از مرام علوی و حسینی تصریح کرد: ‌امروز ورزشکاران ما باید آراسته به الگوهای ائمه هدی به ویژه شجاعت و شهامت امام حسین (ع) باشند تا در عرصه‌های مختلف زمینه و بستر تحول فرهنگی و معنوی در جامعه بیش از گذشته فراهم آید.

در ادامه کیوان افتخاری مداح اهل بیت با مداحی مرثیه ای در سوگ شهدای کربلا گریستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز