معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار :

ادارات اردبیل جذب اعتبار از ردیف اعتبارات ملی را با جدیت پیگیری کنند

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۱:۵۷
کد خبر: ۳۳۱۷۰۳
ادارات اردبیل جذب اعتبار از ردیف اعتبارات ملی را با جدیت پیگیری کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاههای اجرایی استان جذب اعتبار از ردیف اعتبارات ملی را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، علی آذر نژاد در جلسه  شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به جذب اعتبار از ردیف اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد وگفت : دستگاه های اجرایی استان باید برای اخذ اعتبارات ملی در حوزه های مقابله با حوادث و مدیریت بحران تمام تلاش خود را بکارگیرند و نسبت به اخذ اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: امسال 10 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های خسارت دیده استان و نیز تامین آب شرب برخی از شهرها از طریق سازمان مدیریت بحران کشور به استان اردبیل تخصیص یافته که این اعتبار از محل ماده 10 و 12 برای شهرستان های خلخال و کوثر و پروژه های مشخص است .

وی بر دوگانه سوزکردن تاسیسات حرارتی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: به منظور صرفه جویی درمصرف انرژی ، دستگاه های اجرایی استان بایستی تاسیسات حرارتی خود را دوگانه سوز کنند و دراین راستا شرکت پخش فرآورده های نفتی استان نیز برای ذخیره سوخت به روستاهایی که گاز ندارند برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

جانشین رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان دستگاه های اجرایی استان باید برای مقابله با حوادث و بحران های طبیعی آمادگی لازم را داشته باشند؛ چرا که دستگاه های اجرایی در حوزه وظایف خود باید کارگروه هایی برای مدیریت بحران تشکیل داده و قبل از وقوع حادثه تمهیدات لازم را در راستای پیشگیری از حوادث انجام دهند تا در زمان بروز بحران طبیعی با مشکل مواجه نشویم .

آذر نژاد با اشاره به آب گرفتگی برخی از نقاط شهر اردبیل در مواقع بارندگی گفت: شهردار اردبیل  و سایر شهرداران استان باید تمامی معابر شهر را که در مواقع بارندگی دچار آب گرفتگی می شوند، نسبت به اصلاح و پاکسازی و هدایت آب های سطحی اقدام تا در زمان بارندگی شاهد آبگرفتگی معابر شهرها نباشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد : باتوجه به فرارسیدن فصل سرما وبرف گیر بودن جاده های مواصلاتی استان اداره کل راه وشهرسازی استان بایستی نسبت به تکمیل تجهیزات و راهدارخانه ها اقدام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز