استاندار اردبیل:

اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۶:۳۰
کد خبر: ۳۳۴۱۴۱
اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان عمومی تبدیل شود
استاندار اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان تحول بخش اقتصاد ایران باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و رواج یابد .

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها مختص حاکمیت و دولت نیست ، باید تمامی آحاد جامعه درآن درگیر شده و نقشی در تحقق آن داشته باشند.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه و همت تمام بخش های جامعه را طلب می کند و مدیران اجرایی نیز در اجرای برنامه های آن نباید دچار روزمرگی شوند، بلکه باید به صورت ویژه آن را دنبال کنند.

خدابخش بیان کرد: هم اکنون بخشی از مقررات و روندکاری دستگاه های اجرایی امکان عملیاتی کردن و تحقق هدف های اقتصاد مقاومتی را ندارند و باید این دستگاه ها متناسب با اهداف تعیین شده در این اقتصاد ، برنامه های خود را تغییر داده و با آن هماهنگ شوند.

وی بیان کرد: مدیران اجرایی باید به موضوع اقتصاد مقاومتی به دور از فعالیت های عادی نگریسته و به صورت عملیاتی به آن بپردازند.

استاندار اردبیل تشریح کرد : در اقتصاد مقاومتی تنها رسیدن به خودکفایی داخلی مد نظر نیست بلکه در آن دست یابی به یک اقتصاد توانا با نگاه فراملی مورد توجه است .

به گفته وی ، نگاه اقتصادی در کشور تنها محدود به بازارهای داخلی نیست ، اقتصاد مقاومتی خروج تولید داخلی از مرزها و فتح بازارهای جهانی را دنبال می کند.

استاندار اردبیل دستیابی به ثبات اقتصادی ، تولید باکیفیت بالا ، ریشه کنی فقر و بیکاری و ایجاد رفاه پایدار در جامعه را از دیگر هدف های اقتصاد مقاومتی برشمرده و تصریح کرد که تاکیدهای مقام معظم رهبری در این باره باید به نحو مطلوب اجرایی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز