معاون استاندار اردبیل خبر داد:

دسترسی ۱۶۳ روستای شهرستان گرمی به اینترنت تاپایان ۹۴

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۰:۱۱
کد خبر: ۳۳۹۲۷۱
دسترسی ۱۶۳ روستای شهرستان گرمی به اینترنت تاپایان ۹۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تلاش می شود دسترسی روستاها به اینترنت طی سال جاری فراهم شود که 163 روستای شهرستان گرمی نیز زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، علی آذرنژاد در جلسه بررسی مشکلات شهرستان گرمی با اشاره به اینکه هم اکنون 19 روستای این شهرستان از خدمات اینترنتی بهره می برند، بیان کرد: همچنین 173 روستا از 322 روستای این شهرستان زیر پوشش آنتن های تلفن همراه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در مرحله اول این طرح 18 روستا از 64 روستای بخش موران با چهار هزار و 400 نفر جمعیت با لوله گذاری 18 کیلومتری خط انتقال، از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند خواهند شد.

در ادامه فرماندار گرمی از نبود پوشش شبکه تلفن همراه و استفاده از رومینگ خارجی شبکه هایی همچون آذرسل، باکسل کشور جمهوری آذربایجان در محل سکونت مرزنشینان بخش موران خبر داد.

علی رحیمی زاد همچنین مشکل آب آشامیدنی در 64 روستای بخش موران، راه ارتباطی بخش های موران و انگوت به مرکز شهرستان را از دیگر مشکلات اساسی و اولویت دار گرمی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مشکلات از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی ذی ربط جدی گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز