در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل:

فرماندار اردبیل به ضرورت تامین سلامت انتخابات تاکید کرد

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۶:۰۹
کد خبر: ۳۴۰۷۳۱
فرماندار اردبیل به ضرورت تامین سلامت انتخابات تاکید کرد
فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل به ضرورت تامین سلامت انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، جواد زنجانی در این جلسه از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در اسفندماه سالجاری در اردبیل خبر داد و گفت: ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات تشکیل‌ شده است و تمامی فعالیت‌ها در آستانه انتخابات توسط این ستاد رصد می شود.

وی به ‌ضرورت تأمین سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: آرای مردم با نهایت دقت پاسداری خواهد شد و این  وظیفه دستگاه‌های ناظر حفاظت از حق‌الناس است.

زنجانی کاندیداها را به رعایت دقت و مراقبت در امر تبلیغات دعوت و تصریح کرد: هرگونه تبلیغات زودهنگام غیرقانونی بوده و تخلف محسوب می شود و مسئولین نیز نباید امکانات دولتی دستگاه ها را در اختیار کاندیداها قرار دهند.

فرماندار اردبیل هفته بسیج را فرصتی بسیار بزرگ برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها بصورت فعال حضور دارد.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل نیز با بیان اینکه نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قابل توجه است، گفت: تولید قدرت نرم در مقابل جنگ نرم، حفظ روحیه انقلابی و جهادی و پدافند غیرعامل نیز از نقش های مهم و قابل توجه بسیج در جامعه است.

وی از اجتماع بسیجیان در روز پنج آذر خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا، برنامه های محرومیت‌زدایی، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای آنها و دیدار با خانواده شهدا از جمله مهترین برنامه های هفته بسیج هستند.

امیر محمد مختاری فر فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش نیز از تشکیل ستاد برگزاری یادواره شهدای والامقام ارتش در اردبیل خبر داد و گفت: یادواره هزار و 181 شهید والامقام ارتش 24 آذر ماه در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی بسیجی بودن را مایه افتخار دانست و افزود: هرکسی در هر زمینه ای جهاد می‌کند و این جهاد با اهداف اسلامی همراه است، آن فرد یک بسیجی به حساب می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز