مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

آمادگی ۱۶ پایگاه ثابت و سیار برای اجرای طرح امداد زمستانی در استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۴۱۶۲۳
آمادگی ۱۶ پایگاه ثابت و سیار برای اجرای طرح امداد زمستانی در استان اردبیل
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آمادگی 16 پایگاه ثابت، موقت و سیار برای اجرای طرح امداد زمستانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، بهرام غیبی در جریان سفر خود به شهرستان نیر، افزود: 300 نفر امدادگرو نجاتگر در این پایگاهها در محورهای مواصلاتی استان به همراه 16دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه ست نجات، 2 دستگاه خودروی آرگو و چهار دستگاه پیکاپ مشارکت می کنند.

وی همچنین اظهار کرد: نقشه اجرایی درمانگاه جمعیت هلال احمر در شهرستان نیر تهبه شده است و دفتر عمرانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در خصوص تهیه نقشه درمانگاه نیر اقدامات لازم را بعمل می آورد و این درمانگاه در آینده وارد فاز اجرایی می شود.

وی از تغییر شماره ندای امداد از 147 به شماره 112 خبر داد و گفت : شهروندان در صورت بروز هر مشکل و وقوع حادثه با این شماره امدادگران هلال احمر را به یاری بخواهند.

با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی این جمعیت همچنین از شروع طرح امداد زمستانی این جمعیت 15 روز زودتر از موعد مقرر و اواسط آذرماه با توجه به سرمای زودرس منطقه خبرداد.

غیبی همچنین از برگزاری دوره های بازآموزی برای امدادگران ونجاتگران برای خدمت رسانی مطلوب وبهتر به مسافران در زمستان خبر داد.

نظر شما