معاون استاندار اردبیل:

طرح‌های اشتغال زایی در مناطق محروم اردبیل افتتاح می‌شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۷
کد خبر: ۳۴۲۵۱۹
طرح‌های اشتغال زایی در مناطق محروم اردبیل افتتاح می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج طرح‌های زودبازده به همت سپاه حضرت عباس(ع) استان در مناطق محروم استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، علی آذرنژاد در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح‌های زودبازده نقش بسیار مهمی در پویایی اشتغال و اقتصاد منطقه داشته که تلاش سپاه حضرت عباس(ع) استان و بسیج سازندگی در اجرای این طرح شایسته قدردانی است.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای توسعه اقتصاد مقاومتی ایجاد طرح‌های زودبازده است که سپاه حضرت عباس(ع) استان در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور و عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی پیشگام بوده و نقش بسزایی در پیشرفت کشور داشته که به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج دست قدرت خداوند است.

آذرنژاد با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی یکی از راهکارهای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است، بیان کرد: ما می‌توانیم با روحیه و تفکر بسیجی نقشه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج در دوران بعد و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشته است و با ولایتمداری و بصیرت نقش‌ ارزنده‌ای در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و از این رو این قشر نقش مهمی در پاسداری از نظام داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اعزام اردوهای جهادی بسیج توسط سپاه حضرت عباس(ع) گفت: اعزام این اردوهای جهادی تاثیر مهمی در ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم مناطق محروم دارد و بسیج به عنوان قشر ایثارگر جامعه در این عرصه بسیار خوش درخشیده است.

آذرنژاد نقش تاثیرگذار بسیج را در امحاء ترفندهای نرم دشمنان در تهاجم فرهنگی بسیار مهم دانست و افزود: امیدواریم با ادامه دلاوری‌های بسیج در تمام عرصه‌های سیاسی و فرهنگی کشور، شاهد شکست دشمنان در اجرای نقشه‌های شوم‌شان باشیم.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال در عرصه سازندگی بسیج تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز