معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان خبر داد:

پیگیری جدی تکمیل پروژه های ورزشی اردبیل با مشارکت بخش خصوصی/ مشوقهای قانونی برای سرمایه گذاران در ورزش

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۷:۲۷
کد خبر: ۳۴۳۶۳۸
پیگیری جدی تکمیل پروژه های ورزشی اردبیل با مشارکت بخش خصوصی/ مشوقهای قانونی برای سرمایه گذاران در ورزش
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه های ورزشی استان با جلب مشارکت بخش خصوصی را در اولویت قرار داده م بصورت جدی پیگیری می کنیم.

بهرام آقاخانی در گفتگو با خبرنگار برنا در اردبیل، افزود: پیگیری های متعددی از سوی وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص جلب نظر بخش خصوص و استفاده از ظرفیتهای آن در تکمیل پروژه های نیمه تمام، ایجاد پروژه های جدید و همچنین بهسازی پروژ های ورزشی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیتهای سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از راهکارهای اصلی و مهم در اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی است که خوشبختانه می توان به درج ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  به عنوان یک ماده قانونی دائمی و پایدار بعنوان تسهیل کننده این امر اشاره کرد.

آقاخانی گفت: آئین نامه اجرایی ماده 27 قانون الحاق در مهرماه سالجاری به تصویب هیئت وزیران رسیده و دستورالعمل ماده قانونی مذکور با موضوعات شرایط واگذاری طرح های تملک دارائی های سرمایه ای جدید، نیمه تمام، تکمیل شده و آماده بهره برداری به بخش غیردولتی و با تشریح مدلهای سرمایه گذاری شامل، ساخت، بهره برداری و انتقال پروژه های ورزشی B.O.T و سایر روشها به تصویب شورای اقتصاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است.

وی تصریح کرد: به جرات می توان گفت که تمامی اقدامات قانونی در این راستا صورت گرفته و مسیر حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی و علاقمندان و خیران حوزه ورزش هموار شده و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در راستای سیاستهای وزارت متبوع بصورت جدی صاحبان سرمایه را دعوت به مشارکت کرده است.

آقاخانی بیان کرد: با توجه به ماهیت عمده پروژه های ورزشی به صورت غیر انتفاعی، در آئین نامه های ابلاغی، مشوق هایی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کارگروه های واگذاری دستگاه اجرایی ماده فوق و همچنین کارگروه واگذاری استان  اردبیل متشکل از نماینده استانداری، نماینده سازمان مدیریت برنامه ریزی و نماینده سازمان امور اقتصاد و دارائی تشکیل شده است.

معاون توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در این کارگروهها مقرر شده، پروژه هایی که برای بخش خصوص از نظر صرفه اقتصادی قابل توجیه باشد شناسایی و روشهای واگذاری آن به سرمایه گذاران نیز مشخص و از طریق سایت و روزنامه های کثیر الانتشار اطلاع رسانی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز