لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور:

شهرداری اردبیل با شکست دبیری تبریز در صدر قرار گرفت

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۷:۰۸:۱۲
کد خبر: ۳۴۴۲۲۸
شهرداری اردبیل با شکست دبیری تبریز در صدر قرار گرفت
تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در هفته دوم لیگ برتر کشور حریف سرسخت خود دبیری تبریز را با سه گل شکست داد تا با شش امتیاز در صدر گروه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این دیدار که در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی اردبیل برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل توانست با حساب سه بر دو بر تیم قدر و سه امتیازی دبیری تبریز غلبه کند تا از مجموع دو دیدار خود در این فصل به شش امتیاز دست یابد.

در این بازی سهیل محسن زاده دو گل و امیر وهاب زاده زنندگان سه گل تیم شهرداری اردبیل بودند، برای تیم دبیری تبریز هم پویا بهشتی و بابک علیزاده گلزنی کردند.

تیم نونهالان شهرداری اردبیل که با سرمایه گذاری مناسب باشگاه شهرداری طی چند سال اخیر در لیگ برتر کشور حضور داشته و جایگاه سومی کشور را نیز تاکنون کسب کرده است، امسال با آمادگی فوق العاده بالا و ارائه بازی های دیدنی پا به لیگ گذاشته و قهرمانی در این مسابقات را نشانه رفته است.

این مهم و انگیزه قهرمانی طی دو بازی اخیر این تیم کاملا مشهود بوده و بازیکنان نونهال شهرداری توانسته اند علاوه بر نمایش مطلوب در دو دیدار گذشته با نتیجه مشابه سه بر دو به پیروزی برسند.

در بازی امروز نیز تیم شهرداری اردبیل که با ترکیب مهدی اسلامی، محمدحسین نعمتی، فرید خلیلی، امیرحسین امن زاده، صدرا ذاکر، مهدی صابر، سهیل محسن زاده، آرمین عباسی، محمدرضا مجتهدی نیا، امیر وهاب زاده و سهند رحمانی وارد زمین شده بود، بازی را بسیار خوب شروع کرد اما حملات بازیکنان آن نتیجه ای در پی نداشت.

در حالی که رفته رفته تیم شهرداری اردبیل توپ و میدان را در اختیار خود گرفته بود این تیم دبیری بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید تا نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مهمان در ورزشگاه که کمتر از ۲۰۰ نفر تماشاچی داشت، به ثبت برسد.

این تیم در حالی که از ابتدای بازی دفاعی کار می کرد و تنها برای تساوی به اردبیل آمده بود، پس از به ثمر رساندن گل برتری کاملا به زمین خود رفت، اما نونهالان شهرداری که نمی خواستند در این نیمه با شکست به رختکن بروند بازی رو به جلو و تیمی را در دستور کار قرار داده و در نهایت توانستند در اواخر وقت قانونی اول به گل تساوی دست یابند.

اما حکایت نیمه دوم برتری بی چون و چرای تیم شهرداری اردبیل بود که این برتری منتج به گل دوم تیم میزبان شد و تیم شهرداری با نتیجه دو بر یک جلو افتاد، اما اخراج مهدی صابر در دقیقه ۶۵ کار این تیم را سخت کرد، چنانچه تیم دبیری تبریز با استفاده از برتری نفری و غفلت بازیکنان شهرداری توانست در معدود حملات خود به گل تساوی برسد.

پس از این گل بازیکنان شهرداری با هدایت سرمربی خوش فکر خود محمد اخوان با تعویض و تغییر تاکتیکی حملات خود را افزایش دادند و در حالی که به نظر می رسید بازی پس از ۸۰ دقیقه وقت قانونی با تساوی به پایان خواهد رسید، تیم شهرداری به گل برتری دست یافت تا سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کند.

با این برد تیم نونهالان شهرداری اردبیل با دو برد از دو بازی شش امتیازی شدند و در صدر گروه خود قرار گرفتند. تیم دبیری نیز به سه امتیاز در رده چهارم ایستاد.

پویا بهشتی، حسین شاهی، هادی حسینی، عرفان نامی، امیرحسین پورخداقلی، علی رجب زاده، امیر ابراهیم زاده، عرفان خدایی، بابک علیزاده، مهدی سیدی و سهیل اختری ترکیب تیم دبیری تبریز در بازی امروز بود. محمود نصیرپور نیز سرمربی تیم دبیری است.

نظر شما