معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان خبر داد:

افزایش درآمدهای سالن های ورزشی استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۰:۲۸
کد خبر: ۳۴۷۸۶۵
افزایش درآمدهای سالن های ورزشی استان اردبیل
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از دو برابر شدن درآمد سالن های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، بهرام آقاخانی افزود: درهفت ماهه امسال 6 میلیارد ریال از اجاره سالن های استان درآمد بدست آمده و پیش بینی می شود که تا پایان سال این میزان به یک میلیارد و200 میلیون ریال افزایش یابد.

وی با اشاره به محل هزینه کرد این درآمدها گفت: 50 درصد درآمدها به هیات های ورزشی شهرستان ها پرداخت می شود و 50 درصد دیگر برای پرداخت هزینه های خدماتی از قبیل آب ، برق ، گاز و... اختصاص می یابد.

وی با اشاره به وجود 131 مکان ورزشی در استان اظهار کرد: 126 مکان ورزشی از این تعداد به ورزشکاران و هیات های ورزشی استان واگذار شده است.

آقاخانی گفت: همچنین مدیریت و نگهداری سالن های ورزشی واقع در روستاها به دهیاری ها و شورای های روستا واگذار شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به افزایش نرخ سالن های ورزشی در هر سال افزود: این افزایش با توجه به بخشنامه های اعلامی صورت می گیرد اما امسال با تصمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان هیچ گونه افزایشی در نرخ اجاره سالن ها نداشتیم.

وی از اجرای 32 پروژه ورزشی در استان خبر داد و اظهار کرد: خانه وزنه برداری که یکی از منحصر به فردترین تالار های ورزشی در کشور است، سالن ورزشی روستای آراللو، پیست اسکیت و زمین چمن هیر از جمله این پروژه هاست که انتظار می رود در آینده نه چندان دور تمامی آنها به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران استان قرار گیرد.

نظر شما