مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزشگاه تختی اردبیل تجهیز می‌شود

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۶:۴۹
کد خبر: ۳۵۰۲۷۶
ورزشگاه تختی اردبیل تجهیز می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با حمایت فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان ورزشگاه تختی اردبیل برای بازی‌های سال آینده تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ایوب بهتاج اظهار داشت: سال گذشته 500 میلیون تومان برای تجهیز ورزشگاه تختی اردبیل اختصاص داده شده بود که این امر در راستای تجهیز رختکن و چمن این ورزشگاه در اردبیل هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته به تجهیزات ورزشگاه‌های شهرستان اردبیل در راستای ساماندهی تجهیزات ورزشگاه تختی اردبیل هزینه شده است، بیان کرد: در حال حاضر ورزشگاه تختی اردبیل استانداردهای لازم را برای برگزاری بازی‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد:امیدواریم با حمایت شهرداری و فرمانداری اردبیل بتوانیم جایگاه تماشاگران ورزشگاه اردبیل را ساماندهی کنیم تا در این راستا تماشاگران بدون هیچ دغدغه‌ای در فصل سرد سال نیز بازی‌های فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.

بهتاج افزود: با حمایت همه‌جانبه مسئولان استان و تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان امسال بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی با نظم خاصی برگزار شده و ما می‌توانیم در آینده میزبان مسابقات مهم فوتبال کشور در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان و بارش برف در اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی مناسب تمام بازی‌های شهرداری اردبیل را در فصل زمستان به طور منظم و با شکوه برگزار می‌کنیم و هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: سال گذشته بیشتر بازی‌های فوتبال اردبیل در ورزشگاه علی دایی برگزار می‌شد که با تجهیز ورزشگاه تختی اردبیل هم‌اکنون بسیاری از مسابقات مهم در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز