در بازی خانگی رقم خورد؛

اولین شکست تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ برتر کشور

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۷:۳۶
کد خبر: ۳۵۰۸۹۲
اولین شکست تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ برتر کشور
تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در هفته پنجم لیگ برتر کشور اولین شکست خود را در بازی خانگی مقابل نود ارومیه پذیرفت.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه شهرداری اردبیل، در این بازی که عصر جمعه در استادیوم ۲۰ هزار نفری علی دایی اردبیل برگزار شد، تین نونهالان شهرداری اردبیل برغم برتری کامل در این دیدار نتوانستند دروازه تیم میهمان را باز کنند تا با یک گل شکست بخورند.

این دیدار که بیشتر تحت تاثیر هوای سرد و زمستانی اردبیل قرار داشت، بازی چندان قابل قبولی از آب درنیامد با این وجود شاگردان اخوان که در چهار دیدار قبلی خود عملکرد بسیار خوبی داشته و در صدر گروه سوم لیگ کشور قرار داشتند، نتوانستند از فرصت های خود بهره گرفته و در دیدار خانگی خود به پیروزی دست یابند.

برای این بازی تیم شهرداری اردبیل با ترکیب مهدی اسلامی نیا، فرید خلیلی، امیرضاشاه حسینی، صدرا ذاکر، محمدحسین نعمتی، سهیل محسن زاده، آرمین عباسی، مهدی صابر، حمیدرضامجتهدی نیا، محمدحسین علیپور و آرین صدیقی وارد میدان شد.

شهرداری اردبیل در این دیدار نیز همچون بازی های قبلی خود آغاز خوبی داشت و با اینکه بازی را در دست داشت و چندین موقعیت خوب را از دست داد و تیر دروازه حریف را چندبار تکان داد، اما با یه ضربه ایستگاهی پشت دروازه گل خورد و شکست را پذیرا شد.

در این دیدار خلاء امیرحسین امن زاده کاپیتان تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل که در اردوی تیم ملی زیر ۱۴ سال حضور دارد، کاملا محسوس بود.

با این نتیجه تیم شهرداری اردبیل شکست خود را در نیم فصل رقابت های لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور تجربه کرد.

در سایر بازی های این گروه نیز شهرداری همدان با نتیجه یک بر دو برابر میهمان خود شهرداری تبریز شکست خورد و دبیری تبریز در خانه مقابل تیم ذوب آهن اردبیل که امروز به نفع تیم شهرداری اردبیل بازی کرد، به تساوی رسید.

هم اکنون تیم های شهرداری اردبیل و دبیری تبریز با ۱۰ امتیاز در صدر جدول حضور داشته و تیم های شهرداری تبریز و نود ارومیه هر دو هفت امتیاز به ترتیب سوم چهارم هستند.

در این گروه تیم های ذوب آهن و شهرداری همدان نیز با چهار امتیاز و با تفاضل گل در رده های پنجم و ششم جدول قرار گرفته اند.

نظر شما