رییس هیات بازرسی انتخابات استان:

بازرسان انتخابات، بی طرف باشند

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۹:۱۰
کد خبر: ۳۵۴۲۷۸
بازرسان انتخابات، بی طرف باشند
معاون استاندار و رییس هیات بازرسی انتخابات استان اردبیل از بازرسان خواست در پایش برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بی طرفی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، علی آذرنژاد در دیدار با مسوولان بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: هدف نهایی برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور واجدان شرایط در پای صندوق های رأی است و بازرسان نیز همچون دیگر عوامل باید در این راه گام بردارند.

وی افزود: به ازای هر 20 صندوق نیز یک سر بازرس معین شده که باید فارغ از تمایل حزبی و جناحی فعالیت کرده و هرگونه تخلفی را از سوی نامزدها و یا عوامل اجرایی گزارش کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اعضای شش نفره هیات بازرسی استان بیان کرد: در شهرستان ها هیات های سه نفره ای تشکیل و پس از مشخص شدن صندوق های ثابت و سیار برای هر صندوق یک بازرس معین خواهد شد.

آذرنژاد اضافه کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بازرسان باید پیشتر در فرمانداری ها مستقر شده و پیش از هر اقدامی خود به قوانین و بخشنامه های انتخاباتی آشنایی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز