سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان استان:

برگزاری ۷۶ برنامه فرهنگی جوانان استان اردبیل در دهه فجر

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۲:۰۴
کد خبر: ۳۵۴۹۵۲
برگزاری ۷۶ برنامه فرهنگی جوانان  استان اردبیل در دهه فجر
سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 76برنامه فرهنگی ویژه جوانان در دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، شهرام فکری در نشست هم اندیشی ستاد سازماندهی برنامه های ایام الله دهه فجر گفت: این تعداد برنامه فرهنگی در دوبخش آقایان وبانوان برای جوانان درطول ده روزبرگزارخواهدشد.

وی برگزاری نشست تخصصی، همایش های بصیرتی و روشنگری برای جوانان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جوانان و برگزاری همایش 6هزار نفری جوانان در ایام دهه مبارک دهه فجر را از جمله این برنامه ها ذکر کرد.

وی اظهار کرد: این برنامه ها با کمک و همکاری سازمان های مردم نهاد و هیات های قرآنی در استان درقالب جشنواره فرهنگی ورزشی از ده بهمن باشرکت کلیه ورزشکاران ومربیان افتتاح خواهد شد.

فکری افزود: همچنین برگزاری همایش عفاف و حجاب، همایش جشن تجلیل از جوانان برتر درهمه شهرستانها ی استان، برگزاری گفتمان دینی و انقلاب، برگزاری کلاس مدیریت و کنترل خشم، برگزاری کارگاه های سبک زندگی، مهارت های زندگی و خانوادگی و دیدار جوانان و ورزشکاران فعال فرهنگی و قرآنی با خانواده شهدا و برگزاری نشست های قرآنی از جمله برنامه های مهمی است که با همکاری سازمان های مردم نهاد و مؤسسه های فرهنگی در ایام دهه فجر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز