استاندار اردبیل با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری؛

ساده زیستی و پاکدستی از وظایف مدیران است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۲۸۹۷
ساده زیستی و پاکدستی از وظایف مدیران است
استاندار اردبیل گفت: پیام اخیر مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و نامه دکتر روحانی به معظم له حاوی مطالب ارزشمندی بود که تلاش بیشتر، ساده زیستی و جلوگیری از فساد از جمله این مطالب بود‌.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان نمین با اشاره به مشکلات معیشتی پیش آمده برای شهروندان  در اثر تحریم های ظالمانه اخیر گفت: مردم اگر شاهد تلاش های دلسوزانه و  ثمربخش مسئولان باشند فشارها را تحمل خواهند کرد.

وی بر لزوم ساده زیستی و پاکدستی مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: مردم نیازمند توجه و تلاش بیشتر مسئولان هستند و وظیفه همه ماست تا با تلاش مضاعف و با جدیت در همه محورها به دنبال توسعه استان باشیم.

بهنام جو ایجاد اشتغال و افزایش درآمد عمومی و ارتقای سطح معیشتی شهروندان را از اولویت های استان دانست و گفت: مردم باید نتیجه تلاش ها را در زندگی و معیشت خود مشاهده کنند و ما وظیفه داریم با برنامه ریزی دقیق و صحیح در افزایش تولید و اشتغال استان تلاش نماییم.

استاندار اردبیل حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان را از محورهای برنامه ریزی استان برشمرد و گفت: ما جلسات اقتصاد مقاومتی را هر ۴۵ روز در شهرستان ها برگزار خواهیم کرد و همه دستگاه های اجرایی ملکف  هستند تا زمان برگزاری جلسه بعدی مصوبات این جلسات را پیگیری و به نتیجه برسانند.

در ابتدای این جلسه فرماندار نمین و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشی از وضعیت اشتغال و تولید در شهرستان نمین ارائه نمودند و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی بزرگ مشکل دار شهرستان توسط مدیران شرکت های بخش خصوصی و مدیران دولتی مرتبط مطرح و برای حل مشکلات آنها تصمیمات لازم مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شد.

در این جلسه ائمه جمعه نمین و عنبران، آقایان کریمی و فیضی نمایندگان مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و نظرات خود در خصوص مباحث اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز