ابتلای بیش از ۱۰۰۰ کارگر یک کارخانه تولید گوشت به ویروس کرونا!

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۰۰۶۶
ابتلای بیش از ۱۰۰۰ کارگر یک کارخانه تولید گوشت به ویروس کرونا!
طبق گفته مقامات بهداشتی آمریکا، یک هزار و ۳۱ کارمند یک کارخانه تولید گوشت در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند! سرپرست "بلک هاوک" با انتقاد از نحوه مراقبت از کارمندان گفت: «نحوه مراقبت از کارمندان این کارخانه شرم‌آور است.»

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طبق گفته مقامات بهداشتی آمریکا، تست کرونای بیش از 1000 کارگر یک کارخانه تولید گوشت در ایالت "آیووا" آمریکا مثبت اعلام شده است.

پایگاه خبری "newsweek" نوشت طبق اعلام مقامات بهداشتی "بلک هاوک" تاکنون یک هزار و 31 کارگر کارخانه تولید گوشت "تایسون فود" که پنجشنبه گذشته برای نخستین بار بعد از 22 آوریل بازگشایی شد، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند!

این تعداد کارگر مبتلا به کووید19، بیش از دو برابر آماری است که مرکز بهداشت "لوا" اعلام کرده است؛ پیشتر اعلام شده بود که 444 کارگر این کارخانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

اکنون با آزمایش‌های انجام شده از تمامی کارمندان داخل کارخانه و کارمندان بخش توزیع فرآورده‌های گوشتی، مشخص شد که یک هزا و 31 نفر در این کارخانه به ویروس کووید19 مبتلا هستند.

به گفته مقامات بهداشتی، اختلاف در اعداد اعلامی نیز به این دلیل است که آمار اولیه فقط افراد داخل کارخانه را شامل شده است و دیگر کارگرانی که هیچگونه علامتی نداشتند، مورد آزمایش قرار نگرفته بودند.

"کریس شوارتزر"، سرپرست "بلک هاوک" با انتقاد از نحوه مراقبت از کارمندان این کارخانه گفت: «این تعداد مبتلا برای یک کارخانه گوشت جای تعجب دارد؛ نحوه مراقبت از کارمندان این کارخانه شرم‌آور است.»

در پی افزایش آمار مبتلایان کرونا در میان کارگران این شرکت غذایی، دو کارخانه آن تعطیل و کارگران آن تحت درمان و قرنطینه قرار گرفتند.

تاکنون بیش از یک میلیون و 347 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 80 هزار و 37 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

نظر شما
پرونده ویژه