مشکلات باشگاه‌های ورزشی زیر ذره بین هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۰۵۳۸
مشکلات باشگاه‌های ورزشی زیر ذره بین هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان
نمایندگان باشگاه‌های ورزشی مناطق مختلف شهر مشهد با دعوت هیئت بدنسازی و پرورش اندام به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پس از توضیحات  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص نحوه ارائه تخصیص وام‌ به باشگاه‌ها و مربیان ورزشی و همچنین بررسی مشکلات بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، تعدادی از باشگاه داران سطح مشهد از مناطق مختلف به دعوت هیئت بدنسازی و پرورش اندام در محل دفتر این هیئت حضور یافتند تا به نمایندگی از صنف خود به بیان مشکلات بپردازند.

نمایندگان باشگاه‌های ورزشی در این جلسه نگرانی‌هایی را در خصوص تعطیلی باشگاه‌ها به دلیل فشار هزینه‌ها و تعطیلی اعلام کردند و همچنین در خصوص بازگشایی باشگاه‌ها پس از اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا صحبت‌هایی مطرح کردند.

در این جلسه بنا شد تا هیئت بدنسازی و پرورش اندام به نمایندگی از باشگاه‌های ورزشی برخی از پیشنهادات و راه کار‌های باشگاه داران را برای زمان بازگشایی باشگاه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کند و همچنین از همکاری نهاد‌هایی مانند سپاه و ارتش برای ضدعفونی باشگاه‌ها و اقدامات بهداشتی برای سلامت ورزشکاران استفاده شود.

همچنین در این جلسه علاوه بر بررسی مشکلات باشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا با نظر حاضرین بنا شد جلسات هیئت بدنسازی و پرورش اندام به صورت منظم با باشگاه‌های بدنسازی برگزار شود تا مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه مانند بیمه تامین اجتماعی، نرخنامه و … پیگیری شود.

 

نظر شما