درخشش ژیمناست‌های آذربایجان‌غربی در ژیمناستیک مجازی در خانه کشور

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۱۰۶۹
درخشش ژیمناست‌های آذربایجان‌غربی در ژیمناستیک مجازی در خانه کشور
ورزشکاران دختر و پسر استان در رقابت های ژیمناستیک مجازی در خانه کشور 4 عنوان اول 5 مقام دوم و 6 رتبه سومی را کسب کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسابقات ژیمناستیک مجازی در خانه کشور با حضور 34 تیم به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد.

 در این رقابت ها در رده سنی 6 تا 8 سال و در بخش پسران سیدمحمد یاسین موسوی از کاشان مقام نخست را کسب کرد و سروش حیدری از ایلام و علی یوسف پور از کاشان دوم و سوم شدند.

 در رده سنی 9 تا 11 سال پسران نیز یاسین گلوانی از خوی آذربایجان غربی عنوان نخست، آرمین رسول زاده از بوکان مقام دوم و علی پورمیرزا، محمد عرفان شیری و علیسام ساجد هر 3 از خانه ژیمناستیک ارومیه بطور مشترک سوم شدند

در رده سنی بالای 12 سال پسران کاردو جلالی خارخار و بروا احمدی از مهاباد و سینوبل سرگیس از خانه ژیمناستیک ارومیه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 در بخش دختران و رده سنی زیر 8 سال متولین 93 و 92، النا حیدری از کرمانشاه مقام قهرمانی را کسب کرد و نیان محمودی از مهاباد و النا امینی از کرمانشاه دوم و سوم شدند و در رقابت متولدین 90 و 91 سارینا افشاری از البرز مقام اول، سانا خاکی از اشنویه مقام دوم و نسا معصومی از البرز و همراز نامداری از کرمانشاه بطور مشترک سوم شدند.

 در رده سنی 9 تا 10 سال نازنین زهرا صمدی و یاسمن اختیاری از خانه ژیمناستیک ارومیه اول و دوم شدند و کاندی مدرسی از آذرخش اشنویه سوم شد.

در رده سنی بالای 11 سال دختران هم حدیث امامعلی سبزی از خانه ژیمناستیک ارومیه اول شد و دیانا نوروزی از البرز و نیایش سالاری از ارومیه عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز