نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

روابط عمومی جایگاهی تخصصی در دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۱۱۷۷
روابط عمومی جایگاهی تخصصی در دستگاه های اجرایی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: روابط عمومی جایگاهی تخصصی در دستگاههای اجرایی است و فعالان این بخش باید تخصص لازم را کسب کنند.

به گزارش برنا، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: روابط عمومی ها باید با اتکا به شیوه های نوین و تخصصی علم روابط عمومی خدمات ارائه شده به مردم در نظام اسلامی را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تبلیغات و روابط عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: دشمنان با استفاده از این ابزار سعی در سیاه نمایی اقدامات انجام گرفته می کنند و باید با تقویت روابط عمومی ها ، دستاوردهای نظام اسلامی را اطلاع رسانی کنیم.

امام جمعه اردبیل تسخیر ذهن ها، تحریک عواطف ، نفوذ در افکار عمومی و نمایش معکوس مفاهیم مثبت و منفی را از جمله عملکردهای تبلیغات عنوان کرد.

وی بیان کرد: برای مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان نظام باید روابط عمومی های دستگاههای اجرایی به علم روز مسلح شوند.

آیت الله عاملی با اشاره به گسترش خدمات ، زیرساخت ها و امکانات رفاهی در کشور در طول انقلاب خواستار اطلاع رسانی این اقدامات به مردم شد.

نماینده ولی فقیه در استان توسعه راهها، احداث سدها ، توسعه مراکز علمی و فناوری ، توسعه تجهیزات دفاعی و خدمات شهری و روستایی را از جمله اقداماتی دانست که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید با استفاده از علم روابط عمومی اطلاع رسانی شود.

مشاور و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران ، روابط عمومی را یکی از محورهای مهم توسعه عنوان کرد.

غلامحسین غاربی افزود: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی همراه مدیر  دستگاه بوده و تمام اقدامات را رصد و به شیوه ای علمی اطلاع رسانی می کند.

وی با اشاره به فعالیت روابط عمومی های استان در حوزه اطلاع رسانی از خدمات دولت ، از کسب رتبه های برتر توسط روابط عمومی های استان درحوزه های مختلف خبر داد.

وی اظهار کرد: تلاش می شود با تخصصی تر کردن فعالیت ها در حوزه روابط عمومی این بخش در دستگاههای اجرایی تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز