استاندار گلستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان :

تلاش داریم با توسعه بخش بازرگانی و صادرات مانع ضرر تولیدکننده شویم

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۱۵۸۵
تلاش داریم با توسعه بخش بازرگانی و صادرات مانع ضرر تولیدکننده شویم
استاندار گلستان گفت: تلاش داریم با توسعه بخش بازرگانی و صادرات مانع ضرر تولیدکننده شویم و حمایت های لازم را از آنان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان تصریح کرد: هدف ما رعایت منافع مردم و در عین حال اخذ تصمیمات صحیح است و در این مسیر تمامی دستگاه های ذیربط همکاری لازم را خواهد داشت.

وی افزود: شاید امسال سال به دلیل تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا که اثرات مخربی را در بیکاری اصناف مختلف داشته است، سال سختی در پیش باشد اما خوشبختانه بنیان اقتصاد کشور قوی است.

استاندار گلستان یادآور شد: میانگین بارندگی در کشور به نسبت دوره ۵۰ ساله،  ۳۵ درصد رشد داشته است و امید واریم شاهد جهش تولید در بخش کشاورزی و سایر فعالیت های اقتصادی باشیم.

حق شناس با اشاره به مشکلات بخش تولید مرغ در استان گفت: با توجه به مشکلات بازرگانی و صادرات در زمینه تهیه نهاده های بخش کشاورزی مسایلی پیش آمد اما تلاش داریم حمایت های لازم را از مرغداران و کشتارگاه ها داشته باشیم تا کمترین آسیب به آنها وارد آید.

وی ادامه داد: تلاش داریم با توسعه بخش بازرگانی و صادرات مانع ضرر تولیدکننده شویم و حمایت های لازم را از آنان داشته باشیم.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: در سال جهش تولید امیدواریم شاهد افزایش تولید باشیم و کشور در محصولاتی نظیر شکر خودکفا شود .

حسین طلوعیان در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت : کارگروه تنظیم بازار کشور ، دو هزار و دویست و شصت و چهار تن برنج ، یکهزار و دویست و چهارده تن شکر ، دویست و شصت و چهار تن گوشت منجمد گوساله ، یکهزار و دویست و چهارده تن روغن نباتی و ششصد و هفت تن مرغ منجمد جهت تنظیم بازار استان گلستان در ماه مبارک رمضان اختصاص داده که تاکنون سهمیه برنج و شکر بصورت کامل جذب و مابقی کالاها در حال جذب می باشد .

طلوعیان افزود : بخشی از کالاهای جذب شده در نیمه اول ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع شده و مابقی نیز به مرور تا پایان این ماه توزیع خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز