رئیس هیئت کشتی استان البرز خبرداد:

تیمداری البرز در لیگ برتر کشتی

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۱۵۸۶
تیمداری البرز در لیگ برتر کشتی
رئیس هیأت کشتی استان البرز گفت: با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده و صحبت هایی که با اسپانسر داشته ایم، قصد داریم در لیگ برتر آزاد و فرنگی حضور داشته باشی

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید یاری در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی اظهار داشت: دیکته نانوشته غلط ندارد و قطعا این طرح هم همانند سایر طرح ها، دارای ایراداتی خواهد بود اما در اجرا مشخص خواهد شد.

وی افزود: باید کمی آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم و بگذاریم کار پیش برود چراکه سال آینده مسابقات مهم المپیک را در پیش داریم و قطعا هدف تمامی جامعه کشتی، موفقیت در این آوردگاه مهم است که امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه قصد داریم لیگ پایه را در استان برگزار کنیم اظهار کرد: با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده و صحبت هایی که با اسپانسر داشته ایم، قصد داریم در لیگ برتر آزاد و فرنگی نیز حضور داشته باشیم.

یاری ضمن اشاره به آخرین وضعیت کشتی البرز عنوان کرد: اکنون که برنامه ای را نمی توانیم اجرایی کنیم اما با کشتی گیران ملی پوش خود از جمله حسین نوری، یوسف قادریان، رضا خدری و علیرضا کریمی در تماس هستیم و برنامه های آنها را پیگیری می کنیم.

وی در خصوص علیرضا کریمی که روزهای پس از جراحی خود را سپری می کند گفت: در مورد علیرضا کریمی نیز با رایزنی که با هیأت پزشکی استان انجام داده ایم، کارهای فیزیوتراپی و بازتوانی وی انجام می شود.

متولی کشتی البرز در خصوص برگزاری مجمع هیات کشتی استان البرز خاطر نشان کرد: هفته آینده نیز برگزاری مجمع عمومی هیأت را در دستور کار داریم تا تصمیمات و برنامه های خود را برای سال جاری نهایی کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز