مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سالن های سرپوشیده تا پایان اردیبهشت تعطیل است

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۱۶۷۲
سالن های سرپوشیده تا پایان اردیبهشت تعطیل است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با ووشو کاران قهرمان استان اردبیل گفت : از قهرمانانی که درسال گذشته موفق به کسب مدال شدند حمایت خواهد شدتا دوباره افتخار آفرینی خود را تکرار کنند .

به گزارش برنا، قهرمانان ووشو اردبیل با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اردبیل به زودی برگزار و رئیس هیات مشخص خواهد شدتا هیات بتواند با برنامه ریزی دقیق اهداف خود را پیگیری کند خاطرنشان کرد : در حال حاضر 42 باشگاه ووشو وجود دارد و این هیات در تنها در یک شهرستان استان فعال است که باید این تعداد تا پایان سال افزایش یابد تا شاهد کشف استعدادهای نهفته از تمامی شهرستان های استان باشیم .
او با اشاره به اینکه رشته ووشو در استان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی است گفت : در طول سال های گذشته کسب مدال های خوشرنگ در میادین ملی و بین المللی برای کشورمان توسط ورزشکاران دیار سبلان منجر به سربلندی ایران اسلامی شده است و از قهرمانانی که درسال گذشته موفق به کسب مدال شدند حمایت ویژه خواهد شد .همچنین در بحث داوری رشته ووشو هم 7 داور در سطح کشور و یک داور در سطح بین المللی قضاوت می کنند .
انوشیروانی اظهار کرد : اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال جاری در راستای رفع مشکلات و موانع هیات های ورزشی گام های موثری برخواهد داشت بیان کرد : به علت ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت ماه تمامی سالن های سرپوشیده بسته خواهد ماند و آخر اردیبهشت ستاد کرونا تصمیمات جدیدی را اتخاذ خواهد کرد که امیدواریم این تصمیمات به نفع تمام جامعه و درراستای سلامت مردم باشد. اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز تابع تصمیمات ستاد کرونا خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز