مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

توزیع ۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان با برگزاری رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۱۷۵۲
توزیع ۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان با برگزاری رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه
سید علی کریمی گفت : 5هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به خانواده های نیازمند در سطح استان هدا می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛کریمی در حاشیه برگزاری رزمایش همت جوانانه وکمک مومنانه که به همت دستگاه  ورزش و جوانان استان در راستای کمک به خانواده های نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان وبا حضور حجت السلام و المسلمین شاهرخی نماینده  ولی فقیه در استان ،محمودثمینی معاون  سیاسی امنیتی استانداری  لرستان برگزار شده بود ،اظهار کرد:به تعداد پنج هزار بسته معیشتی شامل اقلامی مثل برنج،مرغ،روغن و ... به خانواده های نیازمندی که از قبل مشخص شده بودند اهدا شد.

 او افزود:  رزمایش  همت جوانانه وکمک مومنانه در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری  و براساس رسالت ذاتی که در دستگاه ورزش وجوانان وجودداردو سیاست های کلی که درسطح وزارت خانه برای ما تعیین شده است توسط جامعه ورزش استان برگزارشده است و در این راستا باهمکاری بسیج ورزشکاران وسایرنهادها توانسته ایم  ۵هزار بسته معیشتی را برای خانواده هایی که نیازمندبودندجمع آوری کنیم .

کریمی با بیان اینکه این اتفاق خوب  از طریق سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان هیئت های ورزشی وورزشکاران فعال انجام شده است ،تصریح کرد: این اقلام با همکاری ورزشکاران که با روحیه  پهلوانی و جوانمردی  پای کار آمده بودند جمع آوری شده است ؛همچنین  استقبال از این رزمایش بارقه امیدی را به وجود آورده است  که نشان می دهد همه  مامردم  ازجمله ورزشکاران می توانیم در زمان سختی ها کنار هم باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد: افراد نیازمندبه وسیله بانک اطلاعاتی  در مناطق حاشیه نشین و در سطح شهرستان های استان شناسایی شده اند و این اقلام بین آنها توزیع خواهدشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز