نقش پررنگ سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی در برپایی رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۱۸۱۵
نقش پررنگ سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی در برپایی رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تلاش سازمان‌های مردم نهاد و هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باعث شد حدود ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تهیه بسته های معیشتی هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی درخصوص رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه جامعه ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در راستای اجرای اوامر مقام معظم رهبری، همه دستگاه‌های اجرایی و مردم شریف ایران اسلامی برای حمایت از مردم کشورمان که در اثر بیماری کرونا در تنگناهای مالی و معیشتی قرارگرفتند، وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای تحت عنوان رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه در سطح کشور آغاز کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی با محوریت سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی کارش را از ابتدای ماه رمضان شروع کرد، خوشبختانه استان خراسان رضوی بار دیگر توانست در یکی از محورهای اجرایی در سطح کشور بتواند درخشش غیرقابل تصوری داشته باشد و با تامین ۵۶ هزار بسته معیشتی رکورد خوبی به دست آورد.

وی افزود: در سطح کشور حدود ۲۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است، که حدود ۲۵ درصد از کل این اقدامات کشور در خراسان رضوی صورت گرفته است تلاش سازمان‌های مردم نهاد و هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باعث شد  حدود ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته های معیشتی هزینه شود،  این اعتبار از محل کمک خیرین در سطح سازمان های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد:  این بسته های معیشتی جدا از غذاهای گرمی است که در طول این ایام سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی توزیع می‌کنند، علاوه بر این اقدامات حدود ۳۰۰ هزار ماسک بهداشتی تولید  کردند و به همراه مواد ضدعفونی کننده در بین افراد کم بضاعت توزیع کردند، برای تقدیر از این سازمان‌ها فردا با حضور مسئولین استانی در محل سالن شهید بهشتی این رزمایش را برگزار خواهیم کرد.

فتاحی خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی فردا با همکاری کمیته امداد، بسیج ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و سازمان مردم نهاد توزیع خواهد شد ، این رزمایش قدم دیگری از ارادت جوانان خراسان رضوی و هیئت های ورزشی استان به مقام معظم رهبری برای کمک به مردم کم بضاعت را نشان می‌دهد و امیدوارم بتوانیم آثار و تبعات بیماری کرونا را کمتر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز