منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملت:

رضایتمندی مردم ملاک سنجش و ارزیابی مدیران خواهد بود/ برخی مدیران پاسور خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۰۲۲۰۳
رضایتمندی مردم ملاک سنجش و ارزیابی مدیران خواهد بود/ برخی مدیران پاسور خوبی هستند
منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در اولین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سال 99 با تاکید بر این‌که برخی مدیران پاسور خوبی هستند، گفت: رضایتمندی مردم ملاک سنجش و ارزیابی مدیران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سال جدید با حضور علیرضا شریعت، فرماندار محمودآباد، حجت‌السلام و المسلمین سیدمحمود موسوی آملی، امام جمعه سرخ‌رود، اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرزانه، نماینده منتخب مردم شریف محمودآباد و نور در مجلس یازدهم، معاونین سیاسی و امور عمرانی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سرخ‌رود و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار شد.

ولی‌الله فرزانه، منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم،  در این جلسه گفت: نمایندگان مجلس حق نظارت بر همه امور کشور و حوزه انتخابیه خود دارند و انتظار می‌رود مدیران شکلی رفتار کنند که به یاران و علاقمندان نظام اضافه شود.

منتخب مردم محمودآباد و نور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت‌ها و جذابیت‌های شهرستان محمودآباد برای سرمایه‌گذاری افزود: پیش از انقلاب محمودآباد اولین شهر بندری و خط ریل راه آهن باری استان به شمار می‌رفت ولی با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه جایگاه مطلوب خود را حفط کند و متاسفانه دچار حسادت سایر شهرها قرار گرفت.

فرزانه عدم شتاب توسعه در محمودآباد را حاصل فرصت سوزی و عدم تامین امنیت سرمایه گذاران دانست و ادامه داد: سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری به محمودآباد می‌آیند ولی از امنیت سرمایه‌گذاری برخوردار نیستند و برخی مدیران در شهرستان سرمایه‌گذار را گاو شیرده تلقی می‌کنند و پاسور خوبی هستند و سرمایه‌گذار را به نفع شهرستان نه و بلکه به نفع برخی افراد پاس می‌دهند.

وی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شعار سال ، تقویت اقتصاد خانوار مهم ترین مسئولیت مدیران خواهد بود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس یازدهم بهره‌مندی از مواهب الهی از جمله دریا و آب‌بندان‌ها و جنگل‌ها را یه فرصت دانست و افزود: باید برای هر یک از این فرصت ها چند کاربری اقتصادی و گردشگری و تولیدی تعریف شود تا هم شاهد تقویت اقتصاد مردم منطقه و هم کاهش نرخ بیکاری در شهرستان باشیم.

فرزانه در خاتمه خطاب به همه مدیران حاضر در جلسه گفت: از کارمندی تا معاونت استانداری همه رده‌های اداری را طی کرده‌ام و همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌های اجرایی را خوب می‌شناسم و مهم برای من خدمت و جلب رضایت مردم است و ملاک سنجش و ارزیابی مدیران رضایتمندی مردم خواهد بود و تاکید می‌کنم مدیران برای اثبات خود تنها درصدد تلاش و خدمت به مردم باشند.

photo_2020-05-14_10-17-22

نظر شما