پیش بینی بارش باران در ۱۹ استان کشور تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۲۶۶۹
پیش بینی بارش باران در ۱۹ استان کشور تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران، ‌تگرگ و وزش باد از امروز تا سه شنبه در ۱۹ استان نسبت به مواج شدن دریای خزر طی امروز و فردا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ‌بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات البرز، ‌استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، ‌گیلان، ‌ مازندران، خراسان شمالی، ‌خراسان رضوی و کرمان بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا با نفوذ جریانات شمالی، برای نوار شمالی کشور کاهش دما و بارش پیش بینی شده است. ضمن این‌که در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های تهران، ‌ البرز و قزوین بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق بارش پراکنده، ‌ رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده و روز سه شنبه علاوه بر تداوم بارش در سواحلی شمالی، برای مناطقی از استان‌های تهران، ‌ قم، قزوین، زنجان، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، ‌ مرکزی، همدان و کردستان و مناطقی از شرق، شمال شرق، و جنوب شرق بارش باران، ‌رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه از افزایش ارتفاع امواج دریای خزر طی امروز و فردا به دلیل وزش باد نسبتا شدید خبر داد. اثر این مخاطره متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج بین یک تا ۲ متر اعلام شده و سازمان هواشناسی توصیه کرده از هرگونه تردد قایق‌های سبک و تفریحی و شنا کردن در دریا جلوگیری شده و تمهیدات لازم توسط فعالان دریایی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز