مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

ورزش لرستان در سال ۹۹ شرایط بهتری خواهد داشت / رسانه های لرستان دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند / اقدامات قابل قبول خانه مطبوعات استان

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۲۷۸۵
ورزش لرستان در سال ۹۹ شرایط بهتری خواهد داشت / رسانه های لرستان دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند / اقدامات قابل قبول خانه مطبوعات استان
سید علی کریمی گفت: امیدوارم در سال ۹۹ با تدابیری که وزارت خانه اندیشیده اند و تلاش دوستان در ورزش و جوانان استان بتوانیم شرایط بهتری برای ورزش استان رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ کریمی  با حضور در خانه مطبوعات ودیدار بامدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان ،اظهار کرد: مطبوعات ورسانه های استان سابقه بسیار خوبی دارند و نسبت به سایر استان ها دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند و در این حوزه اساتید و افراد بسیار باتجربه و حرفه ای در استان فعالیت می کنند.

او  با بیان اینکه افراد توانایی در این دوره از خانه مطبوعات دور هم جمع شده اند ،افزود: در گذشته هم خانه مطبوعات وجود داشته است و زحمات زیادی کشیده شده ولی رونق که این خانه جدید دارد را نداشته اند و مجموعه فعالیت هایی که در این دوره انجام شده است ، اقدامات قابل قبول و برای بنده نیز قابل لمس می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: البته در ادامه راه سختی ها مشکلات و چالش های زیادی وجود دارد و خانه مطبوعات وظیفه خطیری نیز بر عهده دارند ، ولی خدا رو شکردر این مدت کوتاهی که فعالیت خود را شروع کرده اند توانسته‌اند در بحث زیرساخت‌ فضای بسیار خوبی فراهم و در بحث مطالبات که به حق نیز می باشد عملکرد خوبی داشته اند.

کریمی با بیان این که فضای ورزش فضای بسیار گسترده ای است ،خاطر نشان کرد: به صورتی که ورزش با عام مردم ارتباط دارد و امروزه همه ورزش را به به‌عنوان یک ضرورت  می‌شناسند.

او  بیان کرد: در این مدت که نزدیک به یک سال می باشد به عنوان خدمتگزار مردم در دستگاه ورزش و جوانان هستم  مشکلات و چالشهای بسیار زیادی در این مدت داشتیم که علاوه بر آن در سال گذشته سیل و اخیرا هم بحث کرونا نیز وجود داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان  بیان  کرد : با همه این سختی ها با مدیریت جهادی دوستان و برنامه ریزی توانستیم ، تعامل خوبی با فضای رسانه، دستگاه‌ها ،وزارت خانه ورزش،هیئت ها ورزشی، ورزشکاران ایجاد کنیم، که نتیجه آن رضایتمندی نسبی از عملکردمان می باشد.

کریمی  تاکید کرد: امیدوارم در سال ۹۹ با تدابیری که وزارت خانه اندیشیده اند و تلاش دوستان در ورزش و جوانان استان بتوانیم شرایط بهتری برای ورزش استان رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز