مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

۴۱ کارخانه راکد صنعتی استان اردبیل فعال شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۳۲۶۱
۴۱ کارخانه راکد صنعتی استان اردبیل فعال شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برنامه‌های این شرکت برای تعیین تکلیف و فعال‌سازی واحدهای راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی‌ صنعتی استان خبر داد و گفت: ۴۱ واحد غیرفعال در این شهرک‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش برنا،محمد اهلی افزود: با اقدامات انجام شده در سال ۹۸ و بازگشت این واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید برای تعداد ۶۰۹ نفر اشتغال مجدد ایجاد شد.

وی از جمله اقدامات انجام شده برای باز فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد را تشکیل کلینیک کسب و کار و گروه های آمارگیر در شهرک‌های صنعتی استان برشمرد و گفت: با تشکیل کلینیک کسب و کار که سال گذشته برای اولین بار در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق افتاد بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی مورد عارضه یابی قرار گرفت و مشخص شد در حدود ۳۰ درصد از طرح ها و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان غیرفعال و راکد می‌باشند.

وی اضافه‌کرد: تلاش برای حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد از مهم‌ترین اهداف این شرکت در سال رونق تولید بود و این برنامه‌ها در سال جهش تولید نیز با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تلاش تمامی مسوولان استانی برای برطرف کردن موانع تولید و رفع مشکلات واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که به دنبال اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان هستند انجام می گیرد که با اقدامات صورت گرفته میزان سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزایش یافته است.

اهلی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه‌گذاران است، افزود: تلاش بر این است تا با تکمیل زیرساخت‌ها ، جذب سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد و به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید نیز توجه ویژه‌ای شود.
وی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی خبر داد و اظهارداشت: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌ های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان کنند در نظر گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز