پارک "دوستدار کودک" در کرج ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۳۶۷۲
پارک دوستدار کودک در کرج ایجاد می شود
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: اولین پارک موضوعی دوستدار کودک در البرز در ضلع شرقی پارک نبوت ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه پارک موضوعی دوستدار کودک به منظور خدمات رسانی به خانواده ها و کودکان و با اهداف دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک و افزایش مشارکت پذیری کودکان در شهر کرج احداث می شود، گفت: در پارک موضوعی دوستدار کودک فضای بازی، سرگرمی و آموزشی برای سه گروه سنی خردسالان، کودکان و نوجوانان پیش بینی خواهد شد.

وی افزود: پروژه پارک دوستدار کودک با محوریت تقویت قوای جسمانی و حرکتی، تقویت قوای ادراکی و شناختی و تقویت قوه خلاقیت کودکان ایجاد می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه اولین پارک موضوعی دوستدار کودک در زمینِ خالی شمال شرقی پارک نبوت ساخته خواهد شد، توضیح داد: این زمین ها در گذشته بلاتکلیف و بدون برنامه اجرایی مشخص به محل دپوی فضای سبز و عمران منطقه ۸ تبدیل شده بود که با ارائه طرحی از سوی سازمان سیما منظر و با مشارکت این منطقه به پارک تبدیل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه توجه به نیازهای کودکان در احداث، تجهیز ایمن سازی و استاندارد سازی زمین های بازی و مکان های تفریحی در بوستان ها همواره مورد توجه مدیران و مسوولان مدیریت شهری کرج بوده است، گفت: پارک ویژه نابینایان، پارک محیط بان (حیات وحش) و ۲ پارک بانوانِ جهان و ریحان و پارک ملی ایران کوچک با تجلی فرهنگ ۳۱ استان کشور از جمله این دغدغه ها بوده که تاکنون به ثمر نشسته است.

 

نظر شما