سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس:

روزانه ۲۲۵ تن زباله در فردیس تولید می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۳۷۸۲
روزانه ۲۲۵ تن زباله در فردیس تولید می‌شود
سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس از تولید روزانه ۲۲۵ تن زباله در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حجت الله بابادی ، با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲۲۵ تن زباله تر و خشک در شهر فردیس تولید می شود، اظهار کرد: برای کاهش این رقم در مناطق دو گانه شهر فردیس نیازمند فرهنگ سازی و عزم جدی هستیم.

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس با بیان اینکه ۲ شرکت پیمانکاری در مناطق ۱و۲ شهرداری فردیس با حدود ۴۰۰ نیروی خدماتی به طور روزانه عملیات رفت و روب معابر و جمع آوری زباله ها را انجام می دهند، عنوان کرد: طرح تفکیک زباله از مبدا در فردیس اجراء خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تفکیک زباله از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با این اقدام زباله های مرطوب که به تولید شیرابه کمک می کنند کنترل و زباله های خشک مثل شیشه و کاغذ که قابلیت بازیافت دارند نیز جداسازی می شوند.

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس تصریح کرد: این حوزه در بازه های زمانی مختلف با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود نسبت به جمع آوری و انتقال نخاله ها به مرکز دفن اقدام می کند.

وی از شهروندان خواست به پویش‌ کاهش تولید زباله بپیوندند تا حجم تولید روزانه ۲۲۵ تن زباله در فردیس کاهش یابد و در پی آن محیط زیستی سالمتر برای آیندگان باقی بماند.

 

نظر شما