باحضور مسئولین انجام شد؛

برگزاری رزمایش همت جوانانه- کمک مومنانه در پلدختر

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۳۸۱۲
برگزاری رزمایش همت جوانانه- کمک مومنانه در  پلدختر
در مراسمی با حضورمعاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان و مسئولین شهرستانی رزمایش همت جوانانه- کمک مومنانه در پلدختر برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛در مراسمی با حضورفرهاد دیناروند معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان ،حجت الاسلام موسوی  امام جمعه پلدختر ، علی محمد نورعلیوند رییس ورزش وجوانان پلدختر ، سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت پلدختر رزمایش  همت جوانانه- کمک مومنانه در راستای توزیع کمک به نیازمندان  پلدختر در ماه مبارک رمضان ،برگزار شد .

برپایه این خبر ؛ این رزمایش  با همکاری سازمان مردم نهاد ندای سبحان به مدیریت ایوب فاریابی و سپاه پاسداران شهرستان برگزار شد.

 حجت  الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه پلدختر  در این مراسم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاثیر آن بر کسب و کار در جامعه، برگزاری این رزمایش را کاری خدا پسندانه دانست.

 

 

 

همچنین  دیناروندمعاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  نیز ضمن قدردانی از زحمات آقای نورعلیوند در برگزاری  رزمایش  خواستار ارائه خدمت رسانی هرچه بیشتر به نیازمندانی شد  که در طی  این مدتبه خاطر شیوع ویروس کرونااز لحاظ  معیشت دچار مشکل شده اند.

 نروعلیوند رییس ورزش وجوانان پلدختر نیز گفت: این رزمایش با همکاری سازمان مردم نهاد ندای سبحان و  کمک خیرین برگزارشده است به نیازمندان شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع می شود .

 

 

 

نظر شما