استاندار لرستان تاکید کرد:

صدا و سیما مفهوم فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را ترویج کند /دربحث کرونا در استان تصمیمات خاصی در هفته پیش رو اتخاذ می شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۳۸۹۴
صدا و سیما  مفهوم فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را ترویج کند /دربحث  کرونا در استان تصمیمات خاصی در هفته پیش رو اتخاذ می شود
سید موسی خادمی گفت: صدا و سیما با پخش برنامه های ویژه و دعوت از افراد متخصص و موثر این مفهوم را ترویج کند تا بتوانیم شرایط کنونی را به سلامت طی کنیم .

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز دوشنبه  در جلسه شورای اداری استان با تبریک مناسبت های ماه اخیر، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، ۲۹ اردیبهشت روز موزه و میراث فرهنگی و ۳۰ اردیبهشت روز جمعیت را به مجموعه های مذکور تبریک و تهنیت گفت. وی نکته مهم این جلسه را موضوع  کرونا عنوان کرد که در استان لرستان علی رغم اطلاع رسانی و انجام تمهیدات لازم متاسفانه روند کاهشی ملاحظه نمی‌شود و شیوع بیماری در حال افزایش است.

او  بخشی از دلایل افزایش آمار را حجم تعداد تست و بیماریابی در استان عنوان کرد و افزود: مهمترین نکته، جلوگیری از شیوع این بیماری است که  به برخی از دستگاه‌ها تأکید شده ،مجدداً محدودیت های لازم را برای مقابله با کرونا به کار گیرند.

خادمی  تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد و لازم است با توجه به اختیاراتی که به فرمانداران برخی از شهرستان ها داده شده است، اقدامات کنترلی را انجام دهند.

اوخاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اگر دستگاهی موضوعی مطرح کند که باعث ازدحام و اجتماع مردم به بهانه دریافت خدمات اداری و دولتی شود، مدیر آن دستگاه مسئول خواهد بود و لازم است مدیران دستگاه های اجرایی با نظارت بر زیرمجموعه خود بر عدم شکل گیری اجتماعات اقدام کنند.

استاندار لرستان در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ،خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت اکثر شهرستانها و مناطق استان زرد یا قرمز است و با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری راس ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه، لذا بر این اساس راهپیمایی روز جهانی قدس متناسب با دیگر مناطق کشور در استان لرستان برگزار نمی شود.

 او در خصوص برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز یادآورشد: لازم است  مدیران به ویژه دستگاه هایی که در این زمینه مرتبط هستند از جمله نیروهای مسلح، سازمان حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بنیاد شهید مشارکت بیشتری داشته باشند .

خادمی با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ، بیان کرد: لازم است صدا و سیما با پخش برنامه های ویژه و دعوت از افراد متخصص و موثر این مفهوم را ترویج کند تا بتوانیم شرایط کنونی را  به سلامت طی کنیم .

او گفت:  با توجه به وضعیت  شیوع کرونا در سطح استان ممکن است تصمیمات خاصی در هفته پیش رو اتخاذ شود.

 

 

نظر شما