سهمیه تیم شهرداری جوان در آذربایجان‌غربی خواهد ماند

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۳۴۶
سهمیه تیم شهرداری جوان در آذربایجان‌غربی خواهد ماند
مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه گفت: شهرداری جوان سهمیه دوم ارومیه در لیگ برتر در استان خواهدماند و این تیم قرار است پشتوانه والیبال این شهر باشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بعد از خبرهای ضدونقیض در مورد تلاش سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای تصویب بندی مبنی بر حضور یک تیم از هر شهر بجز تهران در لیگ برتر والیبال، پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تیم شهرداری جوان فصل گذشته بیشترین برد و امتیاز را در لیگ دسته یک والیبال کسب کرد و با نیمه‌تمام ماندن لیگ یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر لقب گرفت.

وی ادامه داد: این تیم با هدف پشتوانه سازی و حمایت از بازیکنان بومی والیبال شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی تشکیل شد و فصل قبل هم با تیمی متشکل از بازیکنان و کادرفنی به لیگ برتر صعود کرد.

وی گفت: آیین نامه اصلاح شده سازمان لیگ حضور 2 تیم از یک شهر در لیگ برتر را ممکن نمی داند، علی رغم این در سالیان گذشته ارومیه 2 تیم در لیگ برتر داشته که سال گذشته شهرداری و دورنا و در سالیان قبل پگاه و آذرپیام و یا هیات والیبال و فولاد با این حال تلاش ما و رایزنی هایی که با حامیان مالی انجام داده ایم، این سهمیه از استان خارج نخواهدشد و اگر نتوانیم این تیم با نام ارومیه در لیگ حضور پیدا نکند با یکی از شهرستان های تابعه استان حضور خواهدیافت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تمرینات تیم شهرداری از یک تیرماه آغاز خواهدشد و هم اکنون مشغول تکمیل تیم و برطرف کردن نقاط ضعف هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز